چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در جمع معلمان گفت: یکی از ویژگیهای حکمرانی های بد این است که ابزار سازی می کند؛ از نهاد آموزش‌و‌پرورش، نهاد اقتصاد، نهاد دین و... و آنها را از جای خودش بیرون می برد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در جمع معلمان با اشاره به ویژگی‌های حکمرانی خوب و بد، به شرایط امروز جامعه و معلمان و نسل آینده پرداخت و تصریح کرد: جامعه معلمان نشان داده، می شود بدون آشوب و برهم زدن نظم اعتراض و ابراز وجود کرد و به طور نسبی به خواستهای خود رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت اصلاحات گفت: یکی از عوامل اصلی که بر نهاد آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت موثر است، مسئله حکمرانی است که البته بر زندگی انسان هم تاثیر بنیادی دارد. اینکه حکمرانی یک کشور در چه موقعیتی قرار دارد را می توان از آثار و نتایج مثبت و منفی آن در همه عرصه ها مشاهده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس جمهور آمریکا در نامه ای به رئیس اسرائیل نوشت: آمریکا به روابط پایدار خود با اسرائیل افتخار می کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد خاتمی: حکمرانی خوب برآمده از رأی و نظر مردم و ابزاری برای خدمت به مردم است، نه ارباب مردم! حکمرانی بد ابزارسازی می‌کند؛ از نهاد آموزش‌و‌پرورش، نهاد اقتصاد، نهاد دین / معلمان امروز در معیشت در مضیقه هستند حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در جمع معلمان تاکید کرد: وظیفه و رسالت یک حکمرانی خوب تأمین خیر و مصلحت جامعه است. یعنی داشتن برنامه درست برای تأمین معیشت جامعه و اقتصاد...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور از معاونین وزارتخانه‌های پیگیر طرح‌های مشترک همکاری با کشورهای خارجی خواست تا ظرف ده روز آینده در یک برنامه عملیاتی زمان‌بندی‌شده توافق‌ها، تفاهم‌ها و قراردادها تدوین و براساس آن گزارش عملکرد ماهانه ارائه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه پیگیری طرح ها و پروژه های مشترک همکاری با کشورهای خارجی اعلام شد، در 800 مذاکره انجام شده با سران کشورهای خارجی تاکنون 250 تفاهم نامه، 176 توافق نامه و 121 قرارداد در حال اجرایی و عملیاتی شدن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های مشترک همکاری با کشورهای خارجی به ریاست معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه پیگیری طرح ها و پروژه های مشترک همکاری با کشورهای خارجی اعلام شد، در 800 مذاکره انجام شده با سران کشورهای خارجی تاکنون 250 تفاهم نامه، 176 توافق نامه و 121 قرارداد در حال اجرایی و عملیاتی شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا باز هم به بهانه عملیات وعده صادق ایران را تحریم کرد. اتحادیه اروپا باز هم به بهانه عملیات وعده صادق ایران را تحریم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) به بهانه عملیات وعده صادق، ادعای حمایت ایران از روسیه در جنگ با اوکراین و پشتیبانی از گروه‌های شبه‌نظامی در غرب آسیا، تحریم‌ها علیه تهران را تشدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) به بهانه عملیات وعده صادق، ادعای حمایت ایران از روسیه در جنگ با اوکراین و پشتیبانی از گروه‌های شبه‌نظامی در غرب آسیا، تحریم‌ها علیه تهران را تشدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) به بهانه عملیات وعده صادق، ادعای حمایت ایران از روسیه در جنگ با اوکراین و پشتیبانی از گروه‌های شبه‌نظامی در غرب آسیا، تحریم‌ها علیه تهران را تشدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انگلیس در پی تصمیم دولت لندن برای افزایش بودجه دفاعی این کشور اعلام کرد که 6 ناو جنگی جدید برای نیروی دریایی سفارش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای به ریاست مخبر اعلام شد که انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی تاکنون 40 میلیارد دلار صادرات خدمات داشته است و شرکتهای ایرانی بیش از 700 پروژه موفق به ثمر رسانده‌اند.