چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ربیعی، وزیر و سخنگوی حسن روحانی علی ربیعی، در توئیتی از اهداف مخفی لو رفتن فایل مصاحبه ظریف در پرده برداشت. علی ربیعی، وزیر و سخنگوی حسن روحانی علی ربیعی، در توئیتی از اهداف مخفی لو رفتن فایل مصاحبه ظریف در پرده برداشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ وی نوشت: به نظر من در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری (سال1400)، لو رفتن فایل مصاحبه ظریف، بخشی از طراحی انجام شده‌ای بود که سیاست خارجی از معادله...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی ارزیابی کرد جو بایدن در طول دوران ریاست جمهوری خود نتوانسته دستاورد چندانی را رقم بزند و از ضمانت امنیتی واشنگتن به ریاض انتقاد کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر و سخنگوی حسن روحانی اعتراف کرد که دولت حسن روحانی، به جای تلاش برای تأمین منافع ملی در سیاست خارجی، سیاست داخلی را به مسائلی در خارج از کشور گره زده و وابسته کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان انتخابات حالا می‌توان تحلیل دقیق‌تری درباره میزان مشارکت جریان‌شناسی نمایندگان منتخب و نسبت آن با اولویت‌های مجلس آینده داشت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزیات جلسه اعضای این کمیسیون با آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور آقای اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات این سازمان برگزار شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی، مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت گفت: اسلامی خاطرنشان کرد که مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مرم خرم آباد و چگینی گفت: امروز هم آخرین تذکرم به رئیس جمهور محترم این است که آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می‌شوند، این را بنویس و به خاطر داشته باش!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات این سازمان برگزار شد. وی ادامه داد: اسلامی با تاکید بر اینکه در سازمان انرژی اتمی هدف بهره مندی مردم از منافع دانش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: بر اساس قوانین بین‌المللی اسرائیل ملزم به محافظت از غیرنظامیان است.