چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت برگزار گردید. امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در حوزه سیاست...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا مصری آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم شور دوم کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور اعاده شده از شورای نگهبان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است تا با کمک بازیگرانی چون ترکیه نفوذ، ایران در منطقه بالاخص در عراق را کاهش دهد. این گروه مدعی اند که واشنگتن با توسل به اهرم های مختلف تلاش دارد تا نوعی هم صدایی میان بغداد و آنکارا تعریف کرده و بدین طریق این دو کشور را از ایران دور کند؛ گزاره ای که به واسطه دلایل مختلف فعلا ممکن نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حمله هوایی صهیونیست‌ها در شهر صور لبنان، تعدادی شهید و زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی پس از امضای قرارداد 10 ساله هند برای بهره برداری از بندر با ایران، ایالات متحده نسبت به تحریم های احتمالی برای هر کشوری که به معامله تجاری با ایران فکر می‌کند، هشدار داد. هند در سال 2016 برای توسعه بندر مهم استراتژیک چابهار در نزدیکی مرز ایران با پاکستان قراردادی امضا کرده بود. روز دوشنبه 24اردیبهشت یک قرارداد بلندمدت با ایران برای توسعه بیشتر آن امضا کرد. به گزارش بی‌بی سی انگلیسی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: من از حملات مکرر افراط گرایان اسرائیلی به کاروان های کمک رسانی غزه، خشمگین هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است آخر هفته جاری میلادی به ریاض و تل آویو برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت خانه برگزارشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به دعوت وزیر امور خارجه آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یازدهم در محل این وزارتخانه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس جمهور آمریکا وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با یمن را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن تصریح کرد: اقدامات و سیاست های برخی از اعضای سابق دولت یمن و سایرین در تهدید صلح، امنیت و ثبات یمن همچنان تهدیدی غیرعادی و فوق العاده برای امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا است.

خبرگزاری تسنیم

نخست وزیر ویتنام از توسعه بیش از پیش روابط به ویژه در حوزه های اقتصادی، تجاری، آموزشی، تبادل هیات ها به ویژه موضوعات پلیسی بین ایران و ویتنام استقبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اوایل ماه می، مقام‌های قضایی آمریکا کیفرخواستی را علیه هنری کوئیار، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ارتباط با دریافت حداقل 360 هزار دلار رشوه از چند شرکت تحت کنترل دولت آذربایجان تنظیم کردند. کوئیار ظاهرا در قبال دریافت پول تلاش کرده تا با گسترش روایت‌هایی به سود مصالح جمهوری آذربایجان از طریق سخنرانی و اقدامات قانون گذاری سیاست خارجی آمریکا را به نفع این کشور شکل دهد در اوایل...