چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. «وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در پرونده آمیا را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، روز یکشنبه (2 مرداد ماه) اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارت خانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید ضمن تشکر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی پنج پیشنهاد ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه مشترک کشورهای ایران و پاکستان پس از سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال 90 هزار ایرانی عازم حج خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

وب‌گاه الف

تداوم مناسبات سیاسی و تقویت همکاری‌های اقتصادی به عنوان رویکرد دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی به ویژه با کشورهای همسایه و آسیا در دستور کار قرار دارد، اما سریلانکا نیز به دلیل موقعیت ژئوپلیتیکی، محل رقابت چین، هند و آمریکاست و تلاش می‌کند برای حفظ خودش موازنه مثبتی بین هند و چین برقرار کند و لذا از حضور ایران استقبال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران و پاکستان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای مشترک منتشر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا پیش از این مردم طلا و دلار می‌خریدند که ارزش دارایی خود را حفظ کنند اما حالا اتفاق جالبی در میان سرمایه‌گذاران رخ داده است. بسیاری از مردم تتر را جایگزین دلار کرده‌اند و به جای دلار، در کیف پول خود تتر نگهداری می‌کند. تا پیش از این مردم طلا و دلار می‌خریدند که ارزش دارایی خود را حفظ کنند اما حالا اتفاق جالبی در میان سرمایه‌گذاران رخ داده است. بسیاری از مردم تتر را جایگزین دلار کرده‌اند...