پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز یکی از دستورکارهای امروز نمایندگان مجلس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی ایرادات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از سران عشایر عراق در دیدار با سفیر ایران در بغداد، از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از سفارت ایران در دمشق تمجید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«سه ریزپرنده حوالی ساعت 4 بامداد جمعه در آسمان اصفهان مشاهده شد؛ به دنبال مشاهده آنها پدافند هوایی عمل و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که اسرائیل اقدامی خواهد داشت، اما اقدامی که برای دنیا نمایشی در برابر از بین رفتن اعتبار تاریخی خود داده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی گروهی از بازیگران عرب با اسرائیل در جریان پاسخ ایران به این رژیم، گمانه زنی هایی را در باب تمایل این گروه از کشورها جهت نزدیکی به تل‌آویو مطرح کرد؛ با این همه منتقدان باور متفاوتی دارند و می‌گویند که اعراب بعد از تراژدی غزه دیگر به تل‌آویو اعتمادی ندارند و صرفا برای جلوگیری از جنگ تمام عیار موقتا با این بازیگر هم صدا شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: پس از حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت 7 مستشار نظامی ایران، پیام‌هایی میان ایران و آمریکا رد و بدل شد و این پیام‌ها پس از عملیات وعده صادق نیز ادامه پیدا کرد. آن‌طور که دو نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به «دنیای اقتصاد» می‌گویند ابتدا آمریکا با ارسال پیام‌هایی خواستار آن بود که ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ ندهد، اما...

وب‌گاه گسترش

در شرایط بروز تحولات سیاسی، افراد به طور معمول به دنبال دارایی‌های با قابلیت نقدشوندگی بالا می‌روند تا بتوانند ارزش پول خود را حفظ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: پاسخ ایران به شرارت رژیم صهیونیستی قاطعانه، شجاعانه و پشیمان کننده بود بطوریکه رژیم صهیونیستی نتیجه رفتار خود را دریافت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام دادیم. ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام...

وب‌گاه گسترش

مرکز مبادله طلا و ارز ایران اخیراً قیمت هر اسکناس ارزهای مهم را اعلام کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.