چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرصت‌های زیادی برای گسترش همکاری میان ایران و پاکستان وجود دارد، گفت: اجرای خط لوله صلح از جمله بخش‌هایی که می‌تواند به توسعه تعاملات به ویژه در حوزه انرژی کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران عملیات وعده صادق را در چهارچوب حفظ صلح و امنیت منطقه‌ای انجام داد و به‌هیچ‌وجه به‌دنبال جنگ در منطقه نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس در جریان برررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده 6 و 7 این طرح موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی جزئیات گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار قرار گرفت و مواد یک تا 4 این طرح به تصویب نمایندگان رسید. بر اساس ماده (1) این طرح، به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده با تاکید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند.

وب‌گاه گسترش

برخی تحلیلگران بازار سکه بر این باورند که قیمت سکه‌های عرضه شده توسط مرکز مبادله، سیگنال‌های مهمی به بازار می‌دهد. آنها با محاسبه دلار نهفته در این سکه‌ها، معتقدند که قیمت‌گذاری دولت برای این سکه‌ها نشان می‌دهد که نرخ ارز در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در کابل در دیدار با وزیر خارجه حکومت طالبان ابراز امیدواری کرد جریان آب هیرمند به سیستان تداوم یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد.

وب‌گاه الف

در حالی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان سفر کرده که روابط استراتژیک ایران و پاکستان، روز به روز در حال عمیق تر شدن است و تحولات منطقه نیز بر عمق این راهبرد می افزاید و فصل جدیدی در روابط تهران_اسلام آباد با هدف‌گذاری 10 میلیارد دلاری تبادلات تجاری و اقتصادی میان دو کشور در حال رقم خوردن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در مورد اهمیت سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان اظهار داشت: پاکستان یکی از کشور‌های بسیار مهم منطقه است و جمهوری اسلامی ایران روابط بسیار خوبی با این کشور دارد و از نظر روابط اقتصادی در طول این چند سال گذشته به ویژه با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی تراز تجاری ما افزایش یافته است. وی بیان داشت: اگرچه در بحث تراز تجاری وضعیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان سفر می‌کند که روابط استراتژیک ایران و پاکستان، روز به روز در حال عمیق تر شدن است و تحولات منطقه نیز بر عمق این راهبرد می افزاید و فصل جدیدی در روابط تهران_اسلام آباد با هدف‌گذاری 10 میلیارد دلاری تبادلات تجاری و اقتصادی میان دو کشور در حال رقم خوردن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار صحن علنی امروز - سوم اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

جلسه علنی مجلس با ریاست قالیباف و با ادامه بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز نمایندگان مجلس طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند است.