پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه درباره رایزنی‌هایش در نیویورک گفت: به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها مورد توجه ما قرار داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود. مستند «در برابر تاریکی» با موضوع حمایت‌های قهرمانان و اسطوره‌های ورزشی جهان از حقانیت فلسطین و ضدصهیونیسم از شنبه 1 اردیبهشت ماه، هر روز ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رحیمی جهان آبادی گفت: تنها کاری که می‌شود کرد این است که مجموعه‌ای از اقدامات چه در سیاست خارجی و چه در حوزه داخلی و چه در حوزه اقتصادی باید اتفاق بیفتد تا ارزش پول ملی ما تقویت شود و به یک توازن معقولی بین ریال و دلار برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلالی گفت: تهران به توسعه همکاری‌های نظامی - فنی خود با مسکو و تقویت روابط دفاعی مطابق با قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای عضو گروه «بریکس» به دنبال ایجاد سامانه‌های مالی مشترک ویژه خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، این شهر را ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران پیش از ترک نیویورک، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه انتخابات ایالات متحده آمریکا در پیش است، ایران ترجیح می‌دهد با چه کسی مذاکره کند؟ بایدن یا ترامپ؟ پاسخ داد: مردم آمریکا باید بپسندند. هر انتخابی مردم آمریکا بکنند مربوط به خود جامعه آمریکا است. ما در سیاست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که افزایش عظیم بدهی ملی ایالات‌متحده خطرات قابل توجهی برای اقتصاد جهانی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تحریم رهبر سازمان افراطی لهاوا را که اعضایش حملاتی را علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شوند خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران از دکترین بازدارندگی به دکترین اقدام فعال رسیده است.