شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرا آمریکا به قیمت پنبه شدن هر آنچه طی دهه‌های گذشته برای خود تحت عنوان «ارزش‌های آمریکایی» رشته، از این رژیم حمایت می‌کند؟ چرا پای اسرائیل که به میان کشیده می‌شود، آمریکا حتی ظواهر را هم رعایت نکرده و بدون پنهانکاری یا بازی با کلمات، خیلی علنی و واضح تبدیل به دیکتاتورترین، وحشی‌ترین و کثیف‌ترین رژیم می‌شود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی در گفت و گویی به موضوع پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در سرزمین های اشغالی بالاخص نوار غزه، افکار عمومی عرب به شدت جریحه دار شده و خشمگین است، با این همه آمریکا تلاش دارد تا به شیوه ای قدیمی به نارضایتی ها پایان دهد؛ شیوه ای که در آزمون سال 2011 و در جریان بهار عربی شکست خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نقوی حسینی درخصوص آرایش سیاسی مجلس دوازدهم معتقد است:«انتخابات این دوره مجلس دوازدهم، تفاوت زیادی با دوره‌های گذشته دارد یعنی گروه‌ها و جریاناتی که وارد انتخابات شدند، لیست دادند و کاندیداهایشان را در شهرهای بزرگ و کوچک معرفی کردند، خیلی متکثر و متعدد هستند یعنی در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد یک لیست واحد از جریان سیاسی خاصی در کشور نبودیم.»

وب‌گاه تابناک

دیپلماسی اقتصادی فعال در حوزه انرژی و سیاست گذاری کلان در توسعه تجارت انرژی کشور دو بال سیاست خارجی ایران بوده است که به موازات یکدیگر پیش رفتند و توانستند کمک زیادی به رشد فروش نفت ایران داشته باشند. خوشبختانه شاهد هستیم که روابط کشورمان نیز با همسایگان در حال بهبود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید با موضوعات مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل، شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. «وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در پرونده آمیا را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.