شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای نروژی خود گفت: نباید اجازه داد برخی موضوعات حاشیه‌ای روابط خوب دو کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: همگان منتظر تصمیم فوری عدالت بین‌المللی جهت توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهروندان انگلیسی که حامی فلسطین و خواستار تحریم و بایکوت اسرائیل هستند، با تظاهرات مقابل پارلمان این کشور مخالفت خود را با رای جدید این پارلمان اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی از کشور‌های اسلامی خواست از آفریقای جنوبی در دعوای حقوقی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه اعلام کرد: نقش و جایگاه سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و نابودی این گروه قابل کتمان نیست.

خبرگزاری تسنیم

ادبیات دفاع مقدس مردم را با فرهنگ مقاومت آشنا می‌کند. مردم الگو می‌گیرند. سیره شهدا سیره مقاومت است، سیره رزمندگانی که اهل ایستادگی بودند اهل تحمل سختی بودند. این‌ها اگر وارد زندگی و سبک زندگی مردم شود، اتفاقات مبارکی رقم می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیرو سخنان رهبر انقلاب درباره اهمیت نقش مردم در انتخابات، رؤسای جمهوری و قوه‌قضائیه نیز به تناسب دراین‌باره موضع‌گیری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که قطر تلاش دارد تا به واسطه میانجی گری میان اسرائیل و حماس بستر با برای برقراری آتش‌بس هموار کند، گروهی از ناظران می گویند این نقش آفرینی می تواند برای دوحه پر هزینه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه در زمان تصدی محمدجواد ظریف برای اولین بار پشت پرده استعفای ظریف در دولت دوم حسن روحانی را افشا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به نوار غزه جهان را لرزاند تا جایی که بسیاری از ناظران از تاثیر منفی حملات اسرائیل به غزه بر فرایند انتخابات سال 2024 بالاخص در باب انتخاب دوباره بایدن می گویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی در اعتماد نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال ایجاد تمدن بزرگ اسلامی ایرانی بود که ایران را در میان کشورهای توسعه یافته قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنان روز گذشته وزیر ارشاد در مورد بازگشت ایرانیان خارج از کشور و مشخصا بازگشت یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی، یک بار دیگر موضوع هموطنان خارج‌نشین را به صدر خبرها نشاند‌. «ایرانیان خارج از کشور» در تمام سال‌های گذشته و تقریبا در همه دولت‌های پس از انقلاب دغدغه متولیان امور کشور بوده‌اند، تا آنجا که دولتمردان وقت را به ارائه راهکارهای قانونی برای بازگشت ایرانیان سوق داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و سکه امروز چهارشنبه 20 دی ماه هیجانی شد و قیمت دلار و سکه مسیر صعود را دنبال کردند.