شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور ایرلند، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین، دفتر یادبود شهدای بمب‌گذاری تروریستی سیزدهم دی ماه در شهر کرمان را امضا کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

روحانی می‌کوشد تا با طرح رای اعتراضی، لیست اعتدالیون را نماد اعتراض به وضع موجود تعریف و تفسیر نماید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات تفنگداران دریایی آمریکا گفت که حمایت از اسرائیل، برای بایدن به قیمت کاخ سفید تمام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«قرار نیست شما هر کاری می‌خواهید انجام دهید و وضع کشور را به عقب ببرید بعد به دیگران بگویید که در گوش مردم لالایی امید بخوانند. راه منطقی‌تر عوض کردن جای شما و منتقدان است که زیر بار نمی‌روید.» عباس عبدی در اعتماد نوشت: میان طرفداران وضع موجود با مخالفان یا منتقدان نوعی اتفاق نظر نسبی وجود دارد که امید مردم نسبت به بهبود امور کم شده یا در واقع ناامید شده‌اند. نسبت کسانی که معتقدند وضع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیپلمات اسبق کشورمان درباره بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی در روزنامه سازندگی نوشت: «در رسانه‌های رسمی ما، واژه دشمن، کلمه پرتکراری است و همراه با تئوری توطئه به ترجیع‌بند مواضع و سخنان مسئولان مختلف کشور در قوای سه‌گانه تبدیل شده است. اینکه بزرگ‌ترین دشمن جامعه ایران، استکبار جهانی و دشمنان خارجی است، اینکه اکثر قدرت‌های بین‌المللی جمع شده‌اند تا ما به اهداف خود نرسیم،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران معتقد است ثبات و امنیت در افغانستان و منطقه مستلزم آن است که سازمان ملل در انجام وظایف خود اهتمام ویژه‌ای نسبت به شرایط انسانی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در کل می‌توان گفت امیرکبیر نگاه بدبینانه‌ای به رقبا و عرصه سیاسی دارد. برخی از موارد بدبینی امیرکبیر را می‌شود در سطح داخلی و ناظر بر کنشگران سیاسی داخلی دید. جنبه دیگر آن، ناظر بر کنشگران دولتی همچون عثمانی و روسیه و در مرحله بعدی بریتانیا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای مرکزی کارگزاران می‌گوید: آیت‌الله هاشمی بزرگ‌ترین دشمن ایران را فقر و از بین رفتن طبقه متوسط می‌دانست.

وب‌گاه فرارو

افزایش استفاده از منابع مالیاتی یک پیش‌نیاز اساسی دارد و نبود این پیش‌نیاز امکان نتیجه معکوس دارد. در‌حالی‌که سیاستگذار در تلاش است اعتبار ریال را به آن بازگرداند، سیاست مالیاتی جدید دولت در افزایش سهم درآمد‌های مالیاتی از منابع بودجه موجب شده انگیزه‌های جدیدی برای ریال‌گریزی به وجود بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به انتقاد از دولت ابراهیم رئیسی پرداخت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده دائم ایران گفت: ممانعت ایالات متحده از اجرای وظایف شورای امنیت، عمیقا در تضاد با درخواست‌های جهانی برای پایان دادن به خونریزی در غزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره استفاده از هوش مصنوعی در سازمان متبوع خود نکاتی را بیان کرد.