شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی دائم ایران در ژنو به شهادت خبرنگاران در غزه واکنش نشان داد و اعلام کرد: خبرنگاران در غزه و فلسطین چشم و گوش جامعه بین‌المللی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست سفرای کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در تهران با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده تربت جام در مجلس گفت: رد صلاحیتم هیچ ارتباطی به انتقادم از دولت ندارد و روابط من با دولت رئیسی خوب بوده و است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید حسین موسویان، دیپلمات پیشین و تحلیل گر ارشد سیاست خارجی در «میدل ایست آی» اطلاعاتی درباره آخرین تحولات رابطه ایران و آمریکا ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با حملات گسترده اسرائیل به نوار غزه، تحلیل های بسیاری در باب روابط دو جانبه آنکارا با واشنگتن و تل آویو ارائه شده که محور اصلی بسیاری از آنها بازی اردوغان در دو زمین است؛ بدین معنا که ترکیه در شرایطی که خود را منتقد سیاست های آمریکا و اسرائیل نشان می دهد اما در عمل و پشت پرده به گونه ای دیگر رفتار کرده و تلاش دارد تا از موضع گیری ها تند خود به عنوان بهانه ای برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلماتیک ترکیه‌ای گفت که تلاش‌ها آنکارا برای میانجیگری بین روسیه واوکراین در سال جدید میلادی نیز ادامه می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی‌رفسنجانی در روزنامه سازندگی نوشت: هاشمی بزرگ‌ترین دشمن ایران را فقر و از بین رفتن طبقه متوسط می‌دانست و هیچ اولویتی را بالاتر از رفاه عمومی جامعه و مبارزه با فقر و رقم زدن توسعه‌ای پایدار برای کشور نمی‌دانست.

وب‌گاه عصر ایران

نگاه هاشمی دقیقاً مقابل رویکردی بود که ایران و توان ایران را سرمایه‌ای در جهت تحقق اهداف ایدئولوژیک و رسالت‌های انقلابی می‌دانست و با تضعیف قدرت اقتصادی و قربانی کردن رفاه جامعه می‌خواست که جهان را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه نوشت: با گذشت بیش از سه ماه از جنگ ظالمانه علیه غزه 111 نفر از خبرنگاران به شهادت رسیدند که این آمار هولناک در تاریخ بی‌سابقه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود برای رسیدگی به علل وضعیت کنونی دریای سرخ پایبند باشد.

خبرگزاری دانشجو

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از روش‌های دشمنی با انقلاب اسلامی, روش نفوذ است؛ نفوذ ضربات زیادی را به راه و روش و مبانی انقلاب اسلامی در داخل کشور وارد کرده است. وی افزود: یکی دیگر از روش‌ها, روش نیمه سخت است که دشمن از طریق آن به دنبال این است فضای امنیتی در داخل کشور را برهم بریزد؛ مانند خلق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اصولگرای وطن امروز در عکس یک امروز خود، با انتشار تصویری از سفیر عربستان در تهران، از ضرورت بیدارباش نهادهای سیاست خارجی و امنیتی درباره تحرکات برخی سفارتخانه‌های خارجی از جمله سفارت سعودی نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حشمت‌الله فلاحت پیشه از نمایندگان اصولگرای ادوار مجلس به روند رد صلاحیت‌ها انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با حمایت اخیر روسیه از بیانیه کشورهای عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، بار دیگر همه ایرانیان نگران شده و احساس خطر جدی کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت الله فلاحت پیشه که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از سوی هیات های نظارت ردصلاحیت شده می گوید: گناه من و نمایندگانی مانند من چیست که در حوزه مقابله با فساد و ضرورت شفاف‌ساز امور هشدار می‌دادم؟ آیا غیر از این است که بی‌توجهی به این هشدارها امروز در ماجرای بروز فسادهای نجومی نمایان شده است؟