شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

در دیدار رستم امامعلی با محمد باقر قالیباف، رؤسای مجالس ایران و تاجیکستان بر افزایش سطح روابط فرهنگی و اقتصادی و مبارزه جدی با توسعه تروریسم و قاچاق سلاح و مواد مخدر در منطقه تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبری از پیام آمریکا به ایران از طرف یکی از کشور‌های عربی خبر داد و گفت: آمریکایی‌ها از یک سو، مردم بی‌گناه را می‌کشند و از سوی دیگر هیئت‌هایی برای مذاکره اعزام می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: کریمی قدوسی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی کشور جزئیات خنثی سازی بمب گذاری‌ها در کشور را برای نمایندگان مجلس توضیح داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ایران آمادگی دارند راسا و با هماهنگی دولت پاکستان عملیات انهدام آن‌ها را در خاک پاکستان انجام دهند. یک نماینده مجلس گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ایران آمادگی دارند راسا و با هماهنگی دولت پاکستان عملیات انهدام آن‌ها را در خاک پاکستان انجام دهند. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به تحرکات مذبوحانه ایادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری 2024 آمریکا در جریان سخنرانی در جمع حامیانش در آیووا، با تکرار ادعای خود و زیر سوال بردن ماهیت «صلح‌آمیز» برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که تهران قادر است تا ظرف 34 روز بمب اتمی بسازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری گزارش داد که اسرائیل قصد دارد با استفاده از نخست‌وزیر پیشین بریتانیا کشورهای غربی را متقاعد کند که پس از پایان جنگ از پناهجویان نوار غزه استقبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ مدعی شد: علاوه بر این، ایران چند قدم تا ساخت بمب اتمی فاصله دارد. آنها ظرف 34 روز بمب اتمی خودشان را می‌سازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات مجری بی بی سی مبنی بر هیاهوی بی فایده بودن اقدامات یمن گفت: این تو هستی که با سؤال‌های بی‌فایده‌ات هیاهو به پا می‌کنی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: توافق ایران و عربستان برای انجام عمره مفرده با جزییات و توافق طرفین شکل گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنهایی که تروریسم را برای اهداف شوم خود مورد استفاده قرار داده باید بدانند مسؤولیت حقوقی، بین‌المللی و انسانی در خصوص حمایت از جریان‌های تروریستی متوجه آنها هم هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان اطلاع داد که برلین اکنون مایل است به عربستان سعودی اجازه دریافت جنگنده‌های یوروفایتر را بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ایتالیا درباره تشکیل ارتش اتحادیه اروپا، این صحبت‌ها را «کاملا بی‌ربط و مبهم» خواند. سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ایتالیا درباره تشکیل ارتش اتحادیه اروپا، این صحبت‌ها را «کاملا بی‌ربط و مبهم» خواند. به گزارش عرشه آنلاین، اظهارات ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به سخنان آنتونیو تاجانی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ایتالیا درباره تشکیل ارتش اتحادیه اروپا، این صحبت‌ها را «کاملا بی‌ربط و مبهم» خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ایلنا گفت: اگر کاری که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با سرکوب داعش نبود و اگر آنان را از مرزهای ما دور نگه نداشته بود، ما امروز شاهد حوادث متعددی در درون کشورمان بودیم.