یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو در شماره امروز شنبه خود با اشاره به تکاپو‌های سیاسی که بنیامین نتانیاهو انجام می‌دهد، اعلام کرد، نتانیاهو طوری عمل می‌کند که گویی تنها کسی است که می‌تواند در مقابل فشار‌های آمریکا مقاومت کرده و از اینرو به دنبال آن است که از این طریق شانس خود را برای ادامه بقا در قدرت افزایش دهد. این رسانه عبری زبان در ادامه با استناد به نشست...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادعای دولتمردان سابق درخصوص قانون اقدام راهبردی را بی پایه و اساس برشمرد و گفت: مطالبی که از سوی دولتمردان قبل بیان می‌شود، بیشتر سیاسی و احتمالاً شرح آرزوهای ناکام مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن ارائه پاسخ تفصیلی به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف و محمدباقر نوبخت مبنی بر ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها» و «عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام» این قبیل موضع گیری های اظهارات دولتمردان سابق را فاقد پایه و اساس مستند و تلاشی سیاسی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی آنان در سیاست خارجی عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن واکنش به اظهارات اخیر ظریف و نوبخت مبنی بر ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها» و «عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام» این قبیل موضع گیری های اظهارات دولتمردان سابق را فاقد پایه و اساس هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اختلال در شبکه توزیع سوخت، گفت: شرایط کاملاً تحت رصد، مدیریت و کنترل است.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چهارشنبه هفته جاری نشست مشترکی با مقامات نظامی و سیاسی عمان در دستور کار خود دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی در افتتاح نخستین کلینیک درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما گفت: ما تعداد کلینیک‌های درمان زخم را تا سال آینده به 50 کلینیک در سطح کشور گسترش خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و رایزنی با برخی مقامات ژاپن، امروز وارد توکیو پایتخت این کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاست خارجی گفت: اگر جنگ غزه قطع شود به زیان اسرائیل است و آمریکایی‌ها می‌خواهند در شرایطی جنگ تمام شود که صهیونیست‌ها در موضع قدرت باشند.

وب‌گاه الف

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل چین بر این باور است که چینی‌ها با توجه به مناسبات بلندمدتی که با ایران و عربستان تعریف کرده‌اند، منافع‌شان در فضای همگرایی میان تهران و ریاض است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان پس از دیدار با امیر کویت گفت: جناب آقای شیخ مشعل سلام خود را خدمت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه نوشت: علی‌رغم تداوم جنایات جنگی علیه زنان و کودکان، اکنون فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان به نمایندگی از آقای ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور ابراز تسلیت و همدردی با دولت و مردم کویت تهران را به مقصد کویت ترک کرد.