یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا گفت که «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی این اتحادیه با وزیر امور خارجه ایران در خصوص تحولات دریای سرخ و حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های اسرائیلی در تماس است سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا گفت که «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی این اتحادیه با وزیر امور خارجه ایران در خصوص تحولات دریای سرخ و حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های اسرائیلی در تماس است. پیتر استانو روز سه‌شنبه در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا از ارتباط اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه ایران در خصوص تحولات دریای سرخ و حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های اسرائیلی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی میدانی ابعاد حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی میدانی ابعاد حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیأتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی راسک، عازم سیستان و بلوچستان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن‌سلمان از زرادخانه جدید در برابر بایدن و نتانیاهو رونمایی کرد. بن‌سلمان از زرادخانه جدید در برابر بایدن و نتانیاهو رونمایی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سکوت سعودی‌ها و امتناعشان از بحث سیاسی قبل از آتش‌بس به اسرائیل امکان تعیین افق سیاسی روشن برای پس از جنگ را نمی‌دهد و به این صورت به آن فشار می‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاست پیچیده عربستان سعودی در بحران غزه موجب سردرگمی دولتمردان اسرائیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه شاهد عملیات تروریستی در راسک بودیم که هیچ‌گونه ارزش نظامی ندارد. وی افزود: با وجود این بهتر است اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جهت جلوگیری از تکرار این حوادث، تمام موارد مشابه که طی دو سال گذشته اتفاق افتاده را بررسی و جمع‌بندی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سید مجید سید المحدثین متهم ردیف چهاردهم دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. همچنین وی در حال حاضر رئیس کمیسیون به اصطلاح سیاست خارجی منافقین و از افراد رده بالای گروهک می‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران از رفتار غیرحرفه ای، غیرقانونی و سیاست زده دبیرخانه سازمان ملل به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر قرار باشد در این مملکت جلوی انتشار کتاب شفیعی‌کدکنی را که یک انسان فرهیخته، بزرگ، دانشگاهی و دانشمند است، گرفته شود باید فاتحه فرهنگ را در این کشور خواند. امیدوارم این خبر دروغ باشد؛ شفیعی‌کدکنی یکی از سرمایه‌های مهم این کشور است. خاطرم است برخوردی که در صدا و سیما و برنامه هویت با مرحوم زرینکوب شد، کیان فرهنگ ما را زیر سوال برد. خوشبختانه در آن برهه، برخی افراد و جریانات فهمیدند،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز مجلس، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران است.