یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسداللهی گفت: لیزر یک صنعت پیشران در همه صنایع بوده و این فناوری در سال های اخیر در تمام مراحل زندگی بشر به شکل مستقیم و غیرمستقیم وارد شده است.

خبرگزاری دانشجو

محمدجواد جمالی نوبندگانی فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مواضع متغیر اصلاح‌طلبان در موضوع انتخابات مجلس دوازدهم اظهار داشت: در حال حاضر جبهه متحد اصلاح‌طلبی نمی‌بینیم. این اتفاق از مدت‌ها قبل شروع شده است. به دنبال اغتشاشاتی که در سال گذشته رخ داد برخی از اعضای تندرو اصلح‌طلب، همگام با اتفاقات به دنبال موج سورای بودند. وی افزود: انتخاب آذر منصوری به...

خبرگزاری تسنیم

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس غرب آسیا معتقد است طی چند ماه اخیر تحولات مثبتی در روابط دو کشور ایران و مصر اتفاق افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پی عملیات تروریستی حمله به کلانتری راسک، به زودی هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به منطقه اعزام خواهد شد تا ابعاد این عملیات تروریستی را مورد بررسی قرار بدهد. وی تصریح کرد: در حال انجام هماهنگی‌ها برای اعزام سریع‌تر این هیأت هستیم. چند نفر از نمایندگان آشنا به موضوع در این هیأت خواهند...

وب‌گاه فرارو

نویسنده و فعال سابق دانشجویی، نوشت: طبق اظهارات معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، ایران، چطور می‌تواند طی 5 سال آینده جزو 10 کشور برتر هوش مصنوعی باشد؟!

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پی عملیات تروریستی حمله به کلانتری راسک، به زودی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به منطقه اعزام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح‌ها و لوایح و همچنین سؤال از برخی وزرای دولت تشکیل جلسه خواهند داد. جلسه کمیسیون اصل نود با حضور وزیر صمت، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و اجرای تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد. در ضمن جلسه کمیسیون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست مشترک داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان، بازیگران سینما و نمایندگان صنوف سینمایی شب گذشته در محل ساختمان برنامه و بودجه برگزار شد. پیگیری برای ارتقای بودجه سینما در ابتدای این نشست، روح الله سهرابی، از...

خبرگزاری دانشجو

نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) با حضور مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه، مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت و مجید تکبیری، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

17 پیشنهاد عملیاتی و بسته خط مشی برای نظام حکمرانی در سه قوه، در نتیجه نخستین کنفرانس حکمرانی دانش مبنا؛ حکمرانی سرزمینی تهیه شد.

خبرگزاری دانشجو

سید احسان حسینی گفت: در شرایط فعلی افزایش درآمد‌های نفتی دولت با تشدید ناترازی انرژی در کشور و عدم‌النفع‌های ناشی از آن تباه می‌شود.