یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

کلیات لایحه بودجه 1403 که هفته گذشته علی‌رغم تصویب در کمیسیون تلفیق در صحن علنی رد شده بود، برای بررسی مجدد در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به...

وب‌گاه فرارو

مشاور عالی رییس اتاق تهران، گفت: درآمد مالیاتی با حدود 50 درصد، رشدی معادل 1122 هزار میلیارد تومان را در لایحه بودجه 1403 تجربه کرده است و در صورتی که این افزایش‌ها از طریق مالیات‌دهندگان قانونمند اعمال شود، توجیه‌پذیر نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند سال متوالی حرف‌و‌حدیث امیر تتلو نقل محفل رسانه‌ها بوده است. از سال 1396 و دیدار معروف ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی در برنامه‌های انتخاباتی‌اش تا وقتی که به کشور ترکیه رفت و هر بار قائله‌ای به پا کرد که سروصدای آن در همه‌جا پیچید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی در واکنش به رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری گفت: جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب محفوظ می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه دقایقی قبل جهت رایزنی دو جانبه با مقامات قطر تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در مجلس، اظهار کرد: اخیراً فردی پرحاشیه، پر مسأله، ناکارآمد و بدون کمترین سابقه و تخصص در مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور گماشته شده و عده‌ای هم اصرار برای ابقای وی دارند که این خلاف قانون است. نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به متن سیاست‌های کلی نظام گفت: توسعه روابط با کشورهای همسایه و منطقه، محوری‌ترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در سطح کلان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحمان قهرمان پور، کارشناس بین الملل، درباره احتمال افزایش تنش در دریای سرخ گفت: تقریبا از دو دهه پیش رقابت بین قطر، امارات و عربستان در دریای سرخ جدی‌تر شد. نه تنها این سه کشور در حوزه دریای سرخ رقابت می‌کنند بلکه در آفریقا نیز رقابت جدی دارند. کشور اریتره از اتیوپی جدا شده و به دریای سرخ راه دارد، اما اتیوپی ندارد. سه کشور عربی سعی کردند در آن ناحیه از طرفین دعوا حمایت کنند که باعث...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با همتای ترکمنستانی خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بر ضرورت کمک به مردم مظلوم این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزارت امور خارجه خواستار پایان دادن فوری به جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونسیتی در غزه شد و گفت: آواره کردن مردم غزه در داخل این سرزمین و به خارج از آن مصداق پاکسازی نژادی است و باید فورا متوقف شود.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال ماموریت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان رفت.

خبرگزاری تسنیم

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا گفت که جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی این اتحادیه با وزیر امور خارجه ایران در خصوص تحولات دریای سرخ و حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های اسرائیلی در تماس است.