یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران در مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران شرکت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: وقتی شورای امنیت نتواند به یک تصمیم قطعی برسد کشورها باید از مجمع عمومی بخواهند قطعنامه قاطعی در حمایت از آتش‌بس در غزه صادر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: آن‌طور که محسنی‌اژه‌ای در نشست دو روز پیش خود گفت: «قوه قضائیه به پرونده تمامی افرادی که اتهاماتی متوجه آنهاست بدون توجه به مقام آنها رسیدگی خواهد کرد؛ البته در خصوص پرونده مورد اشاره باید تاکید کنم که هنوز هیچ مدیر متخلف دولتی به ما معرفی نشده است». سخنان رئیس قوه قضائیه اخطاری دوباره به دولتمردان رئیسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت در تمامی لایه‌ها و رده‌ها با متخلفان پرونده چای دبش برخورد و افراد را عزل کرده است؛ اسامی متخلفان این پرونده نیز به قوه قضاییه اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به مناسبت روز دانشجو، امروز در دانشگاه تهران به گپ و گفتگو با دانشجویان در خصوص آخرین مسائل سیاست خارجی کشورمان نشستیم. عمده سوالاتی که توسط دانشجویان محترم مطرح شد پیرامون سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی کشور، سرنوشت برجام، حمایت از مقاومت، توانمندی‌ها...

خبرگزاری تسنیم

چند تن از نمایندگان مجلس در جمع دانشجویان به بررسی عملکرد مجلس یازدهم پرداختند‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح روز پنجشنبه برای یک سفر یک روزه وارد مسکو شد. رسانه‌های دولتی اعلام کردند که این سفر «به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه» بوده است، اما اظهارات پوتین در نشست دوجانبه روسای جمهور دو کشورخلاف این ادعا را نشان میدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع «نسبت جمهوری اسلامی ایران با نهضت های آزادی بخش»: گفت: امروز هرچه جلوتر می‌رویم برجام بی‌خاصیت‌تر می‌شود، تا ابد خود را درگیر تونل تنگ برجام نخواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز بیش از یک سوم ارتش اسرائیل با حزب الله درگیر است و حزب الله اقداماتی را انجام داده است. آن چیزی که در صحنه می‌بینید چند چیز است؛ یکی از آن فریب در رسانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع «نسبت جمهوری اسلامی ایران با نهضت های آزادی بخش» گفت: با کیفیت ترین آب سنگین که در دنیا تولید می‌شود برای ایران است. امیرعبداللهیان: آمریکا با واسطه خریدار آب سنگین ایران است به گزارش عرشه آنلاین، وزیر امور خارجه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع «نسبت جمهوری اسلامی ایران با نهضت های آزادی بخش» گفت:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اندریک فلیپه در هشت بازی اخیرش شش گل به ثمر رساند و به پالمیراس کمک کرد تا قهرمان لیگ برزیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم دولت عکس یادگاری‌بگیر با هواپیمای وارداتی نیست، 50 فروند هواپیما وارد کردیم و اصلا اعلام نکردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: کشور را در شرایط سختی تحویل گرفتیم و در آغاز بکار به لحاظ اقتصادی و بودجه ای شرایط خوبی در کشور حاکم نبود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در مراسم گرامی روز دانشجو، که امروز در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشجویان دانشکده فنی بوی سبقت را از دانشجویان سیاسی و علوم پزشکی گرفتند. مطالبه گری در این دانشجویان بسیار بیشتر از سایر دانشجویان است. دانشجویان فنی همه مسائل را در قالب فرمول می‌بینند و صریح‌تر و شفاف‌تر نسبت به مسائل واکنش نشان می‌دهند....