یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نزدیک به کنگره آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کرد بعید است که مجلس نمایندگان آمریکا تا قبل از پایان سال بودجه جدید برای کمک به اوکراین را تصویب کند. هفته پیش شالاندا یانگ، مدیر واحد بودجه کاخ سفید در نامه‌ای به سران کنگره آمریکا با ارائه تازه‌ترین ارزیابی از حمایت نظامی روبه‌افول واشنگتن از کی‌یف، درباره اتمام منابع و بودجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در گفت و گوی تلفنی وزیر امور خارجه آلمان و امیرعبداللهیان در خصوص آخرین تحولات فلسطین و مناسبات دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: مقاومت هنوز از همه سلاح‌های خود استفاده نکرده و صرفا هشدار داده است و اسرائیل به خوبی به این موضوع واقف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار برخی مفاد پرونده‌های اتهامی، اگر ناقص و نصفه و مبهم باشد و یا به سرانجام روشنی نرسیده باشد، محتمل است که به نقض غرض عدالت‌خواهی، مایوس کردن مردم، و احیانا نقض حقوق متهمان بینجامد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مردم در تمام قاره‌های جهان هر روز اعتراضات و تظاهرات گسترده‌ای را بر علیه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در نوار غزه برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله حماس به اسرائیل شاید برای روسیه از یک منظر فرصت ساز شد. آنگونه که ناظران می گویند، کرملین در صدد است تا از فرصت پیش آمده استفاده کرده و زمینه را برای انحراف افکار عمومی از جنگ در اوکراین فراهم و آمریکا را درگیر معادلات پیچیده خاورمیانه کند؛ گزاره ای که به سان بازی با حاصل جمعی مبهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری رویترز نوشته ایالات متحده درخواست شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس فوری انسان‌دوستانه در غزه در بحبوحه حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه را وتو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بلافاصله بعد از بازگشت از سفر یک‌روزه خود به عربستان و امارات متحده عربی، دو کشور مهم حوزه خلیج فارس، در کاخ کرملین میزبان سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران بود. این دیدار که دومین دیدار رئیسی از روسیه در قالب روابط دوجانبه است، چند روز پس از امضای سند «مقابله با تحریم ها» توسط وزرای خارجه دو کشور صورت گرفت. آیا این زمان‌بندی دیدارهای رئیس جمهور روسیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی مجدداً خواستار توقف فوری تجاوز به غزه، توقف همه حمایت‌های نظامی از رژیم متجاوز و اجرای توقف پایدار و بادوام خصومت‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دومین سفر استانی رییس جمهور به البرز رفته است اعلام کرد: نرخ بیکاری کشور که در دهه 90 بین 11 تا 12 درصد بود در 2 سال گذشته و در دولت سیزدهم به هفت درصد رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با زیاد نخاله بر ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی و نهاد‌های مسئول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر سوریه بعدازظهر امروز (جمعه) در صدر هیاتی بلندپایه وارد کشورمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست خود ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص میدان گازی آرش را تکرار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد، با اشاره اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته نیازمند کار مجاهدانه هستیم چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن کشوری عقب مانده و بدون پیشرفت...