یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با زیاد نخاله بر ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی و نهاد‌های مسئول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر سوریه بعدازظهر امروز (جمعه) در صدر هیاتی بلندپایه وارد کشورمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست خود ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص میدان گازی آرش را تکرار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد، با اشاره اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته نیازمند کار مجاهدانه هستیم چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن کشوری عقب مانده و بدون پیشرفت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی در نشست شورای اداری شهرستان طالقان اظهار داشت: در 6 ماهه اول سالجاری رشد اقتصادی به کانال هفت درصد رسیده است. وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی به عنوان یک دولت برآمده از آرمان‌های انقلاب است، افزود: این دولت از اصول و اعتقادات و جهان بینی اسلام است و بر لطف خدا توانست فعل ما می‌توانیم را به نیکی صرف نماید و گام‌های بلندی را برداشته...

وب‌گاه الف

بایدن به واسطه حمایت از جنگ غزه و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان، حمایت گروههای مسلمان و حتی بخشی از گروههای اجتماعی غیرمسلمان را از دست داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر سوریه طی امروز 17 آذر به تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسائل روسیه درباره اهمیت سفر روز گذشته رئیس جمهور به مسکو توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در واکنش به اظهارات اخیر مصباحی مقدم که ریشه تورم فعلی را به دوران قبل از انقلاب نسبت داده بود، نوشت: اگر تورم کنونی ریشه در زمان قبل از انقلاب دارد، باید به طور پیوسته شاهد تورم های نجومی می بودیم حال آن که با بررسی همین یک دهه اخیر شاهد کاهش تورم به زیر 10 درصد هم بودیم. اگر گفتید چه سال هایی؟ بله! سال های اجرای برجام در دولت روحانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد کشورهای منطقه را به جنگ غزه بکشاند، اما ادامه جنگ به نفع آن‌ها نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد کشور‌های منطقه را به جنگ غزه بکشاند، اما ادامه جنگ به نفع آن‌ها نخواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سربازان ارتش شاهنشاهی با تجاوز به حریم دانشگاه تهران و حمله به تجمع اعتراضی دانشجویان، مهدی شریعت‌رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی را با شلیک مستقیم گلوله و فرو کردن سرنیزه‌های تیز مسلسل‌های‌شان به سینه و شکم‌های‌شان به شهادت رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور دقایقی پیش مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دوباره تقویم پر زخم تاریخ ایران را ورق می‌زنیم و به 70 سال قبل می‌رسیم. روزهایی که شاه پهلوی بعد از کودتای 28 مرداد 1332 به کمک آمریکایی‌ها به سلطنت بازگشته بود. کودتایی که سقوط دولت دکتر مصدق را در پی‌داشته بود. در آن روزها پس از به قدرت رسیدن ارتشبد زاهدی و ایجاد یک حکومت نظامی، سراسر خیابان‌ها، کوچه‌ها و مراکز علمی و آموزشی تهران را سکوت مرگباری فراگرفته بود.