یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به برگزاری اولین جلسه دادگاه یوهان هنریک نیلز فلودروس که متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی است، واکنش نشان داد. جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به برگزاری اولین جلسه دادگاه یوهان هنریک نیلز فلودروس که متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی است، واکنش نشان داد. ببه گزارش عرشه آنلاین، بورل امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای با اشاره به اینکه این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار «آزادی فوری» یک تبعه سوئدی بازداشت‌شده در ایران که با اتهاماتی از جمله «اقدامات گسترده علیه امنیت کشور» روبه‌رو است، شد.

وب‌گاه الف

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو طی تماس تلفنی با پوتین همکاری روسیه و ایران را «خطرناک» توصیف و به شدت نسبت به این موضوع انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای تبعه سوئدی بازداشت‌شده در ایران را بی گناه اعلام کرد و خواستار «آزادی فوری» او شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی می‌گوید: حدود 4 ماه بعد از شروع به کار رئیسی مقدار زیادی از تحرکات مجلس کم شد و آن حالت طلبکاری از دولت روحانی داشتند، کنار گذاشته شد تا جایی که یک سال و خورده‌ای مجلس سکوت پیشه کرد و درگیر وضع قوانینی که چندان هم به چشم نمی‌آید، شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهشگر مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه براندایز معتقد است: افزایش سن بازنشستگی اثر چندانی در حل بحران ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل امریکا درباره دلایل وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط واشنگتن، گفت: رأی آوردن آتش‌بس، شکست اسرائیل را نمایان می‌کرد و اسرائیل در صورت عدم تمکین از قطعنامه ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل قرار می‌گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی اکبر احمدیان پیش از ظهر امروز با نخست وزیر سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از موافقت با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه خبر دادند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند. به گزارش عرشه آنلاین در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، 19 آذر) نمایندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در اسپانیا گفت: احزاب ضد اسلامی مثل هلند و دانمارک در اسپانیا فعالیت زیادی ندارند و باید شرایطی ایجاد شود که شخصیت‌های دینی آن‌ها از جمله اسقف‌ها به ایران بیایند و متخصصان و علمای دینی ایران هم به این کشور بروند تا گفت‌وگو شکل بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نمایندگان مجلس با کلیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را بررسی کرده و در نهایت کلیات و جزئیات این لایحه را به تصویب رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی موافقتنامه همکاری امنیتی اطلاعاتی ایران و روسیه دردستور کار مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند.