یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

وزیر خارجه کشورمان در دانشگاه تهران در خصوص تحولات فلسطین و سیاست خارجی ایران به سخنرانی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهور به ماجرای فساد مالی در چای دبش واکنش نشان داد. معاون پارلمانی رئیس جمهور به ماجرای فساد مالی در چای دبش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در همین دوره داریم که خود دولت برخورد می‌کند و نمونه آن را در ماجرای چای دبش دیدیم که خود دولت متوجه شد و پرونده را تکمیل و تحویل دستگاه قضا داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز میان دیپلماسی و میدان در تامین حداکثری امنیت منطقه و منافع کشور هماهنگی دقیق و نزدیکی وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارتباط با فعال بودن گشت ارشاد مدیران گفت: اعضای دولت با تمام قوت، عزم خود را جزم کرده اند که تلاش کنند و با مدیران متخلف برخورد کنند. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان برای پیشرفت کشور در تلاش است و همچنین یکی از مهم ترین اهداف رئیس جمهور، استفاده از کسانی است که انگیزه خدمت به کشور را دارند. سیدمحمد حسینی» صبح شنبه 18 آذرماه 1402...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند در سازمان تجارت جهانی پرونده تجاری علیه دولت آمریکا باز کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا اظهارات معاون پارلمانی رئیسی درباره پرونده فساد چای دبش را منتشر کرده که بازهم به روال همیشگی دولت، با فرافکنی و حمله به دولت روحانی تلاش کرده تقصیرات دولت رئیسی در این پرونده را پنهان کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حق وتویی که آمریکا در سازمان ملل دارد معنایش این است که هر اقدامی بخواهد انجام می‌دهد و هیچ مکانیزمی هم برای توقف جنایت‌هایش وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام مجدد آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته، شمار زیادی در حملات اسرائیل به مناطق مختلف غزه شهید و زخمی شدند، به طوری که 71 شهید و 160 زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس این هفته گزارش کلیات لایحه بودجه سال 1403 و طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را بررسی خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته تشکیل جلسه خواهند داد و بررسی طرح‌ها و لوایح همراه با سوال از برخی وزرای دولت در دستور کار نمایندگان در کمیسیون‌های مجلس است.

خبرگزاری دانشجو

گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات لایحه بودجه 1403 کل کشور در دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شهردار اسرائیل در قدس خواهان زنده به گور کردن اسرای فلسطینی از نوار غزه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی و رییس پدافند غیرعامل هفته جاری برای ارائه گزارش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به گسترش اشغالگری اسرائیل در کرانه باختری، گفت که دستیابی به «راه‌حل دو کشوری» بسیار دشوارتر شده است.