یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل به اقدام گوترش برای فعالسازی ماده 99 منشور جهانی سازمان ملل در مورد جنگ غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه هفتم توسعه برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در صورت تأیید شورای محترم نگهبان، از ابتدای سال 1403 تا پایان سال 1407 اجرا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار حمایت از درخواست دبیرکل سازمان ملل متحد درباره فعال‌سازی ماده 99 منشور این سازمان درباره غزه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر عبداللهیان گفت: امروز نگاه زنان و کودکان بدون آب، دارو و غذای غزه به مرز رفح دوخته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر، آخرین تحولات مربوط به غزه و کرانه باختری و تهاجم رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت انتخابات 11 اسفند صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست خود ادعا‌های واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص میدان گازی آرش را تکرار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین اعلام کرد که ولادیمیر وی. پوتین، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، امروز چهارشنبه سفری نادر به خاورمیانه خواهد داشت و گفت که درباره روابط دوجانبه، نفت و امور بین‌المللی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی گفت‌وگو خواهد کرد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، این سفر بخشی از انبوهی از دیدارهای دیپلماتیک است که رهبر روسیه در این هفته انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری‌خواهان علت افزایش صادرات نفت ایران را به چراغ سبز دولت بایدن در این زمینه مرتبط می‌دانند؛ اما به باور مجله فارن‌پالیسی این افزایش نه از دولت بایدن بلکه از ابتدای سال2020 و در دولت ترامپ آغاز شد. در پاییز همان سال بود که صادرات ایران نسبت به دوره مشابه در سال قبل افزایش چشمگیری یافت. به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد افزایش صادرات نفتی ایران به دولت‌ها در آمریکا مرتبط باشد، بلکه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ششمین دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه در سال جاری به امضای اعلامیه مشترک برای همکاری در خصوص راه ها و ابزارهای مقابله، کاهش و جبران آثار منفی اقدامات قهرآمیز یکجانبه همچون تحریم ها منتج شد. حسین امیرعبداللهیان در جریان سفر به مسکو جهت شرکت در نشست وزیران امور خارجه کشورهای ساحلی دریای خزر در روز سه شنبه 14 آذر ماه با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در محل وزارت خارجه این کشور دیدار...

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه مدیرکل آژانس باید گزارشات واقعی و به دور از احساسات را ارائه کند، گفت: متاسفانه او از تفاهماتی سخن می‌گوید که درحیطه مسئولیتش نیست و صحبت از برجام 2 عجیب و دور از انتظار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه مدیرکل آژانس از تفاهماتی سخن می‌گوید که درحیطه مسئولیتش نیست و صحبت از برجام 2 عجیب و دور از انتظار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ایران فردا پنجشنبه به دعوت رئیس‌جمهور روسیه به مسکو می‌رود رایزنی درباره تعاملات اقتصادی دوجانبه و گفت‌وگوهای منطقه‌ای محور اصلی این دیدار خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحرکات منطقه‌ای اخیر ولادیمیر پوتین موجب نگرانی‌هایی درباره کارآمدی تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتدالی‌ها می‌کوشند تا از حسن روحانی به‌عنوان جانشینان هاشمی رفسنجانی سخن به میان بیاورند؛ آیا رئیس دولت تدبیر شبیه هاشمی در عرصه سیاست است؟