چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری وابسته به سپاه از توقیف پایگاه اطلاع رسانی انتخاب به‌سبب اتهام تخلف از قانون مطبوعات خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس نوشت که پایگاه اطلاع رسانی «انتخاب» به اتهام تخلف از قانون مطبوعات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی بر اساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

وب‌گاه عصر ایران

پایگاه اطلاع رسانی انتخاب به‌سبب اتهام تخلف از قانون مطبوعات توقیف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت انتخاب توقیف شد

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری فارس انتشار مطلب و ویدیویی با تیتر «حراج برند ایران / سیاست خارجی ایران چرا اینقدر تضعیف شده است؟» را دلیل اصلی توقیف دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بیمه مرکزی گفت: برنامه‌ای برای افزایش تعداد شرکت‌های بیمه نداریم و طبق برنامه‌های وزارت اقتصاد فعالیت‌های خود را ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانم «اولویا روآمبا» وزیر خارجه بورکینافاسو که به همراه هیأتی به تهران سفر کرده، ظهر امروز (دوشنبه) 13 شهریور ماه در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت. این سفر در پاسخ به دعوت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و نخستین سفر وزیر خارجه بورکینافاسو به تهران در دولت سیزدهم است. وزرای خارجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الخلیج آنلاین، شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر خارجه کویت به تشریح سیاست خارجی این کشور پرداخت. وزیر خارجه کویت 4 هدف وزارت خارجه کویت برای تضمین امنیت و ثبات و حفظ کیان و حاکمیت این کشور را برشمرد. وزیر خارجه کویت در تشریح این چهار هدف گفت: هدف نخست تضمین امنیت کویت است و این همان هدف نهایی ما است. هدف دوم تلاش برای تضمین ثبات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاجی گفت: سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان با ارائه کمک‌های انسان دوستانه در بازگشت آوارگان سوری به کشورشان مساعدت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با وزیر امور خارجه بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه درباره توافق امنیتی ایران و عراق گفت: جزئیات توافق روشن است. دولت مرکزی عراق در این زمینه مسئولیت دارد و انتظار داریم در چارچوب زمانی مطرح شده مسئولیت‌ها انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر پیشین امور خارجه با ارسال پیامی به امیرعبداللهیان گفت: موفقیت های اخیر ایران در عرصه سیاست خارجی «با رهنمودهای مقام معظم رهبری» موجب خرسندی و قدردانی است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان با ارسال پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان، احراز رتبه برتر وزارت امور خارجه در سطح دستگاه‌های اجرایی کشور در سال‌جاری را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سند سپتامبر سند جدیدی به شمار نمی‌رود و همان روند مذاکرات ایران و 1+4 بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی و متکی وزرای امور خارجه سابق کشورمان در پیامی به امیرعبداللهیان احراز رتبه برتر وزارت امور خارجه در سطح دستگاه‌های اجرایی را تبریک گفتند.