جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برجام محصول اعتماد ما به آمریکا نبود و ادامه مذاکرات برای احیای برجام و رفع تحریم‌ها و بازگشت مسؤولانه همه طرف‌ها به برجام مبتنی بر اعتماد دولت و ملت ایران به آمریکا نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نکاتی را پیرامون مسئله آب در استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد. متن این نامه به شرح زیر است: «اعلَمُوا أَنَ حَوائِجَ النَاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُوا النِعَمَ فَتُحَوَلَ اِلَی غَیرِکُم» بدانید که نیازمندیهای مردم به شما از نعمتهای الهی بر شماست؛ پس از این...

خبرگزاری دانشجو

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به مسائل اخیر آبی منطقه سیستان و اقدامات طالبان در عدم تامین حق آبه رودخانه هیرمند مواردی را ذکر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین گفت: برخی افراد از نرخ ارز شناور برای بازار آزاد یاد می‌کنند، اما نرخ شناور به معنای تغییر لحظه‌به‌لحظه یا ساعت‌به‌ساعت نیست این درواقع به معنای بی‌ثباتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه آموزشی علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری انجمن علوم سیاسی ایران «دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران» را 6 دی 1402 برگزار خواهد کرد. محمود غفوری دانشیار علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر ریاست همایش، سیدجلال دهقانی فیروز آبادی استاد دانشگاه علامه طباطبایی دبیری علمی همایش ویحیی کمالی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر نیز دبیری اجرایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه جمهوری اسلامی ایران به دولت آمریکا واضح و روشن است و هیچگاه مبتنی بر اعتماد با دولت آمریکا گفتگو و مذاکره نمی‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز (دوشنبه) نهم مرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به سؤالات آن‌ها درباره آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پاسخ داد. وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سرو و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین به همه مسلمانان و شیعیان و محبان به آستان مقدس سیدالشهدا تسلیت گفت. سخنگوی وزارت امور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از جمله کسانی است که معتقد است دیر یا زود باید FATF (اف ای تی اف) در ایران اجرا شود. ازجمله آنکه چین، شریک تجاری و سیاسی اصلی ایران چنین خواسته‌ای دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشف شبکه تروریستی و خرابکار در 6 استان گفت: تامین امنیت عزاداری های مردمی و برگزاری باشکوه آیین های محرم

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: اظهارات جنجالی جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در 2روز گذشته حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به مجلس، گفت: باید از تخصص سربازان استفاده و مهارت‌هایی به آنان آموزش داده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرق گفت: نیروی انتظامی مسئول پدیده برخورد با بی‌حجابی نیست و متولی این امر نهادهای فرهنگی هستند که اتفاقا بودجه‌های کلانی هم به این منظور سالانه از دولت دریافت می‌کنند؛ اما به جای فرهنگ‌سازی از طرف متولیان فرهنگی کشور، این نیروی انتظامی است که به موضوعات فرهنگی ورود می‌کند؛ یعنی برخوردی را که انتظار می‌رود در آخر انجام شود،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه همشهری نوشت: اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد‌!

خبرگزاری دانشجو

عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره شکایت ایران از کره جنوبی برای عدم آزادسازی منابع خود از بانک‌های کره جنوبی، اظهارکرد: درحال حاضر بیش از 7 میلیارد دلار از پول نفت ایران در بانک‌های کره جنوبی مسدود شده و این کشور همکاری‌های لازم را به بهانه‌های مختلف با ایران برای آزادسازی این مبلغ نداشته است. وی افزود:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اظهارات جنجالی جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در 2روز گذشته حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد.