جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی به محمدباقر قالیباف هم پیشنهاد کرد معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی به محمدباقر قالیباف هم پیشنهاد کرد معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعادتی گفت: سازمان همکاری‌های اسلامی باید با قاطعیت در مقابل اهانت به قرآن ایستادگی کند و اجازه ندهد توهین به مقدسات مسلمانان به یک رویه تبدیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیسی درباره بیانیه نمایندگان علیه وزیر کشور گفت: بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، رئیس کمیته هماهنگی همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های آفریقایی (آفروکام) گفت، این قاره بخشی از یک جهان چند قطبی با روابط اقتصادی کاملا جدید خواهد بود. به گفته ایگور موروزوف، جهان تک‌قطبی در حال فروپاشی است و جهان چندقطبی با مشارکت آفریقا در حال شکل‌گیری است؛ جایی که طبقه متوسط تازه شکل گرفته در آینده نزدیک تقاضای مصرف‌کننده را تعیین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور این کشور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تکریم قرآن کریم و محکومیت اهانت به این کتاب مقدس در برخی کشور‌های غربی شامگاه عاشورای حسینی در محل مسجد خاتم الانبیا مسکو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موفقیت دولت در دیپلماسی اقتصادی گفت: دولت برنامه مدونی برای تقویت تعامل با کشورهای مختلف از جمله در حوزه آمریکای لاتین، آفریقا و همسایگان داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی به رقیبانش پیشنهاد کرده بود که وارد دولت او شوند. او به عارف پیشنهاد کرد وزیر علوم و به قالیباف هم پیشنهاد کرد رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت خودروهای داخلی طی تیرماه تغییرات بسیاری را پشت سرگذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقتدایی گفت: انتخابات تناسبی خریدارانی دارد که ممکن است در قالب طرح یک یا دو فوریتی آن را دنبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «دنیای‌اقتصاد» هفته گذشته میزبان شهریار حیدری، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود. او ضمن حضور در روزنامه و دیدار با مدیر مسوول، با خبرنگاران این روزنامه درمورد سیاست خارجی کشور به خصوص سرنوشت برجام، آخرین وضعیت پول‌های بلوکه شده ایران، آمادگی آمریکا برای بازگشت به برجام به گفت‌وگو نشست. شهریار حیدری در این گفت‌وگو به پرسش‌هایی در مورد مسائل داخلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گمانه زنی ها در مورد پرونده رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، همچنان در محافل سیاسی و رسانه های خبری ادامه دارد. یک روز پس از آنکه گزارش شد وزارت خارجه آمریکا درصدد برگزاری نشست توجیهی محرمانه با کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و ارائه جزئیاتی درباره پرونده رابرت مالی به قانون‌گذاران از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات است، وب‌سایت «واشنگتن فری بیکن» در مقاله ای به احتمالات...