جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روح الله مدبر گفت: بر خلاف غربی‌ها و اروپایی‌ها که استعمار در آفریقا ایجاد کردند روس‌ها همیشه حضورشان مثبت بوده و از آفریقایی‌ها حمایت کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی از ادعای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد دلاری امارات بر طرح‌های عبدالملکی فراگیر شده است که واکنش‌هایی را در پی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیر عبداللهیان گفت: یکی از محور‌های رایزنی‌ام با مقامات پاکستان در جریان سفر به اسلام آباد، بررسی آخرین تحولات افغانستان است.

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، می‌گوید از بانیان تشکیل و پیگیری پرونده جنایت منافقین در قوه قضاییه حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: در دیدار‌هایی که با وزیر خارجه و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی، مرزی و گردشگری گفتگو خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: ملت‌ها و دولت‌های مسلمانان این منطقه خود قادر هستند در ترتیباتی برادرانه و مسلمانانه امنیت همه مناطق را برقرار کنند و نیازی به حضور هیچ بیگانه‌ای نیست. این پیام همیشگی ماست و این پیام بزرگ انقلاب باشکوه ملت عزیز ایران و انقلاب جهان اسلام است که هیچ بیگانه‌ای اذن حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را نخواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط فعلی ایجاد شده در جهان، اتحادیه اروپا و ایالات متحده را به سمتی کشانده است که چین را علاوه بر رقیب خود، همکار و همپای خود نیز در نظر بگیرند. اتحادیه اروپا، دو قطبی شدن جهان با محوریت چین و ایالات متحده را پذیرفته است و برای مقابله با نفوذ بشتر آمریکا در منطقه، حظور چین را پذیرفته است و دست دوستی برایش دراز کرده است. در همین راستا، چین نیز از فرصت استفاده کرده است و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اوایل ماه جاری، مقامات ایرانی گزارش دادند که صادرات جمهوری اسلامی به این قاره طی سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است. اکنون واضح است که تعامل با آفریقا در دولت رئیسی محور اصلی سیاست خارجی خواهد بود. با این حال، این اولین بار نیست که ایران چنین رویکردی را اتخاذ می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دقایقی پیش به منظور گفت‌وگو و رایزنی با مقامات عالی‌رتبه پاکستان، تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه سیاسی: به گزارش خبرآنلاین در حالی که معاون حقوقی ریاست‌جمهوری می گوید پیگیری حقوقی منابع بلوکه شده در کره نیازمند اجازه مجلس است، علی بیگدلی استاددانشگاه و کارشناس مسایل بین الملل می گوید اصلا احتیاج به لایحه و تصمیم مجلس نداریم؛ چرا که اگر ما مشکل نداشتیم، مطالباتمان وارد بانک مرکزی می شد و کار تمام بود. دادن لایحه برای این است که یک مقدار فضای داخلی را تلطیف کند و مقداری باعث...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در اسپانیا اعلام کرد: موضع ایران در محکومیت اهانت به قرآن کریم تشریح شده و از اتحادیه اروپا انتظار می‌رود واکنش موثری نسبت به این موضوع نشان دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سهم برق هسته ای از برق کشور 20 هزار مگاوات تعیین شده است؛ این سهم هم منطقی است، هم مطالعه شده و هم پشتوانه اطلاعاتی اش وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوایل ماه جاری، مقامات ایرانی گزارش دادند که صادرات جمهوری اسلامی به قاره آفریقا طی سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است. اکنون واضح است که تعامل با آفریقا در دولت رئیسی محور اصلی سیاست خارجی خواهد بود. با این حال، این اولین‌بار نیست که ایران چنین رویکردی را اتخاذ می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر سلامی با قدردانی و سپاس از رزمندگان حاضر در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دشمن همواره وقتی شما را می‌بیند یاس در دل‌های او جای می‌گیرد. بودن شما انتقال ناامیدی و یاس به درون رویاهای دشمن است، شما تکیه‌گاه‌های مطمئن مستحکم و معتمد این ملت هستید تا چشم‌های نافذ شما بیدار است گام‌های ثابت شما در صحنه استوار است، تا دست‌های شما روی ماشه‌هاست، مردم ما آرام هستند سرزمین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی گفت: ما برای امنیت و آرامش همواره تلاش می‌کنیم، این مشی ماست. جهان مجاهدت ایران سربلند را برای گسترش آرامش و امنیت دیده است، ما با تمام مردمان مسلمان و کشورهای مسلمان احساس برادری و همبستگی داریم.