جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی نیرو‌های نظامی نفوذ و اشراف خوبی بر مرز‌های ما دارند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمام مرز‌ها حضور بیشتری دارد و این حکایت از تلاش ایران برای مبارزه جدی با قاچاق و ناامنی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهان آبادی گفت: بهبود روابط تهران و قاهره نشان می‌دهد الگو‌های همکاری‌های منطقه‌ای تغییر کرده و این موضوع موجب شده سیاست منزوی کردن ایران خنثی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در ژنو در توییتی خبر داد که ایران مسئوولیت هماهنگی گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان جهانی مالکیت فکری را برعهده گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در مسکو با اشاره به امضای یادداشت تفاهم سه جانبه تسهیل ترانزیت بین گمرکات ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان پیشنهاد کرد گمرکات سه کشور تفاهم نامه‌ای برای تبادل الکترونیکی اطلاعات گمرکی امضا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن سخنرانی اخیر محمدعلی همایون کاتوزیان تاریخ‌نگار و پژوهشگر جامعه‌شناسی سیاسی در کلاب‌هاوس را منتشر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد برگزاری نشست اضطراری در خصوص هتک حرمت قرآن کریم داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتظار مردم مسلمان ایران به خاطر اهانت به قرآن، اخراج سفیر سوئد از تهران است، گفت: برای مقابله با این هتک حرمت، اجماع سازی نهادهای بین المللی ضروری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم کردن قرآن‌سوزی در سوئد گفت: این اقدام ناشی از اوج هراس و دلهره آن‌ها نسبت به اشاعه تفکر اسلام و موج اسلام‌خواهی در بین ملت‌های آزاده جهان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دانشجویان حاضر در تجمع مقابل سفارت سوئد اعلام کردند تا سفیر این کشور اخراج نشود از جلوی سفارت نخواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران بر این باورند که حمله روسیه به اوکراین در کنار گزاره هایی چون انفعال امریکا در خاورمیانه موجب شده تا فعل و انفعال های منطقه و چنیش معادلات خلاف خواست واشنگتن تغییر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوئدی بر دستگیری و محاکمه هتاک به قرآن در این کشور تأکید کرد.