جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

عوامل توافق پرخسارت برجام یعنی ظریف، عراقچی و صالحی در قالب سخنرانی و گفت‌وگو به میدان آمده و سعی کرده‌اند تا از منظرهای مختلف، میدان دار مجدد انحراف سیاست خارجی کشور به سمت مذاکره با امریکا شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: دولت اصرار دارد افراد محدود و نزدیک به خود را برای کشورداری استفاده کند که چنین رویکردی با شایسته‌سالاری متضاد است. او می‌تواند با بررسی دقیق و موشکافانه از همین اطرافیان خود هم افراد شایسته‌ای برای حضور در سمت‌های مهم انتخاب کند.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس به حواشی پیرامون مدیرکل ارشاد استان گیلان؛ در جلسه علنی صحن مجلس واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی گفت: واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن نتانیاهو رژیم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان با همتای اماراتی خود تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بحث حقابه در دستور کار یکی از کمیته های شورای عالی امنیت ملی است که راه‌های غیردیپلماسی را داشته باشیم مثلا سفارت طالبان در ایران را تعطیل کنیم و ارتباطات سیاسی، تجاری و اقتصادی مان که از مسیر چابهار از طرق مختلف است را کاهش دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

بحث راه های غیر دیپلماسی مثل تعطیلی سفارت طالبان در دستور کار یکی از کمیته های شورای عالی امنیت ملی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی در مطلبی به انتقاد از علی اکبر صالحی و محمدجواد ظریف پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور...

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهارستان نشینان امروز طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را در دستورکار دارند.