جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 230 نماینده مجلس شورای اسلامی از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و عملکرد وزیر امور خارجه حمایت کردند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.

خبرگزاری میزان

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی که به امضای 200 نفر رسیده است، را قرائت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در پاکستان در بیانیه‌ای محکومیت هتک حرمت قرآن را از سوی دولت سوئد را ناکافی دانسته و خواهان اقدامات عملی سوئد برای توقف این بی حرمتی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد از سفارتخانه‌های کشور‌ها در باکو برای انجام یک پویش هماهنگ محکومیت دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان روز جمعه گفت که وقوع یک جنگ دیگر بین کشورش و جمهوری آذربایجان «بسیار محتمل» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم مسؤل بوده و افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهمن ماه سال 1401 برای اولین بار این وقاحت رخ داد. فردی به نام «راسموس پالودان» با وقاحتی تمام عیار نسخه‌ای از قرآن کریم را در برابر سفارت ترکیه در سوئد به آتش کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: پرونده فروش سوخو - 35 از سوی روسیه به ایران موضوعی است که در روند تحولات سیاست خارجی هرازگاهی باز و بسته می‌شود. به‌تازگی دوباره این مسئله به محافل سیاسی و رسانه‌ای بازگشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: ون های گشت ارشاد که در حال حاضر در خیابان‌ها هستند در حد تذکر آن هم از نوع تذکر لسانی می‌توانند اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه عراق با وزرای خارجه چند کشور اسلامی از جمله ایران در خصوص هتک حرمت قرآن تلفنی گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوش آبادی گفت: تهران و بغداد در زمان بروز مشکلات در کنار همدیگر ایستادند تا دست بیگانگان قطع شود و شکاف میان روابطشان رخ ندهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (شنبه 31 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت...

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، احضار سفیر سوئد را اقدام‌حداقلی دانست.