جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه هماهنگی دیپلماسی و گردشگری سلامت مقرر شد شورای راهبری دیپلماسی و گردشگری سلامت با مدیریت وزارت بهداشت و دبیری وزارت میراث و گردشگری تشکیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوییس طی بیانیه‌ای هتک حرمت‌های صورت گرفته علیه مسلمانان را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع درخصوص خرید تجهیزات مختلف از خارج کشور توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به گفتگوی وزیر دفاع با خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص پرنده‌های سوخو گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار است و در خیلی از زمینه‌های ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است. سردار طلایی نیک ادامه داد:...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: آخر هفته گذشته وزرای خارجه پیشین ایران مهمان حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه ابراهیم رئیسی بودند. همه به این نشست آمده بودند. منوچهر متکی و علی‌اکبر صالحی وزیر خارجه احمدی‌نژاد، محمدجواد ظریف دیپلمات نام آشنا و وزیر امورخارجه حسن روحانی و تنی چند از دیپلمات‌های ارشد ایران همچون محمد صدر معاون کمال خرازی در وزرات‌خارجه در دولت محمد خاتمی.

خبرگزاری دانشجو

جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با واکنش به موضوع اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: باید سفیر این کشور اخراج و سفارت نیز تعطیل شود، هتک حرمت قرآن نباید برای غرب بدون هزینه باشد. وی افزود: مهاجرت و حضور مسلمانان در جوامع غربی و موفقیت آنها، غربی‌ها را نگران کرده است. آنها به دنبال کند کردن یا توقف این حضور هستند. رحیمی جهان آبادی در ادامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار طلایی نیک گفت: در زمینه‌های ساخت وسایل دفاعی بسیاری به خود کفایی رسیده‌ایم و اگر نیازمند خرید تسلیحات و تجهیزات باشیم با رعایت تمامی جوانب اقدام می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی سبحانی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی در ارمنستان، امروز 31 تیر ماه با آرارات میرزویان، وزیر امور خارجه ارمنستان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

سردار طلایی نیک با اشاره به گفتگوی وزیر دفاع با خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص پرنده‌های سوخو گفت: در صورت نیاز به خرید تسلیحات، این اقدام با برنامه ریزی و رعایت تمام جوانب در دستور کار قرار می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در سوییس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مربوط به هتک حرمت قرآن کریم باید پاسخگوی نتایج مخرب مربوطه باشند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز بیانیه نمایندگان در حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را قرائت کرد.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسات این هفته خود با وزیر علوم و معاونان وی جلسه‌ای خواهند داشت همچنین گزارشی از برنامه‌های دفاعی وزارت دفاع دریافت خواهند کرد.