جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ذوالنوری در تذکر نماینده خرم آباد در خصوص مسائل رخ داده در گیلان گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه دارند که مسئله را بررسی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر جریان حکمت ملی عراق و مشاور رئیس‌جمهور ایران در دیداری اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به دستگاه دیپلماسی نوشتند که نمایندگان باقی مانده در سفارت سوئد را اخراج کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است. ما دیروز قرآن سوزی در سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب اللهی هم نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به ماجرای ثقتی گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم برای خدا هم که شده به این موضوع ورود کرده و وزیر ارشاد استعفا دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بحث حقابه در دستور کار یکی از کمیته های شورای عالی امنیت ملی است که راه‌های غیردیپلماسی را داشته باشیم مثلا سفارت طالبان در ایران را تعطیل کنیم و ارتباطات سیاسی، تجاری و اقتصادی مان که از مسیر چابهار از طرق مختلف است را کاهش دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس به حواشی پیرامون مدیرکل ارشاد استان گیلان در جلسه علنی صحن مجلس واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه همکاری امنیتی و انتظامی بین دولت ایران و قرقیزستان موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: زهره الهیان نماینده مجلس با بیان اینکه در فروردین 1402 بیشترین تورم بعد از انقلاب ثبت شده است گفت: غفلت متولیان فرهنگی از مسئله عفاف و حجاب باعث شد تا این مسئله تبدیل به یک بحران شود.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن اهانت دوباره به ساحت قرآن اعلام کردند: صهیونیزم بین‌الملل به عنوان طراح اصلی این نقشه شوم به اهداف پلید خود نخواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی با انتشار یک پیام توئیتری به اقدامات تحریک‌آمیز دولت سوئد و دانمارک در ارائه مجوز برای هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست علنی امروز (یک شنبه 1 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان، با 179 رای موافق، 5 رای مخالف و 8 رای ممتنع، موافقت کردند. گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران...