یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در رأس هیأتی پارلمانی با بدرقه حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس مجلس، محمود حسینی‌پور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، احمدرضا دستغیب رئیس دیوان محاسبات کشور، رییس حوزه ریاست و معاونان مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در نشست روسای مجالس بریکس، تهران را به مقصد سنت‌پترزبورگ روسیه ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن روز سه شنبه سخنرانی خود را از روی یک دستگاه متن‌نمای تله‌پرومتر با صدایی غرا و مطمئن ایراد و تا حد زیادی از لغزش‌های کلامی و سردرگمی‌های مناظره‌اش، اجتناب کرد.

خبرگزاری مهر

تعامل مجلس و دولت در جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از الزامات راهبردی برای حاکمیت ملی، پیشرفت و اقتدار نظام محسوب می‌گردد.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با تمجید از تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان برای حفاظت از منافع ملی، تصریح کرد: وزارت خارجه در عرصه دیپلماسی روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری با تمجید از تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان برای حفاظت از منافع ملی، تصریح کرد: وزارت خارجه در عرصه دیپلماسی روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان در گفت‌وگو با مادورو گفت: بی‌تردید دولت من در صدد تداوم و توسعه همکاری‌ها با ونزوئلا خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا دارای چالش‌ها و آرمان‌های مشترک از جمله آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی هستند و در قبال مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه نگاه و مواضع مشترکی دارند، تاکید کرد: بی‌تردید دولت من نیز در صدد تداوم و توسعه همکاری‌ها با ونزوئلا خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصویر هدیه شال سیاه عزای فرزند فاطمه (س) و تسبیح اذکار حاج شیخ حسین به رئیس‌جمهور یکی از معنوی‌ترین تصاویر از ملاقات‌های این روزهای رئیس‌جمهور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان گفت: مرز ایران با ارمنستان اگر چه کوتاه، اما مرز امید و زندگی مسالمت‌آمیز است و سیاست اصولی ما در قبال شما خدشه‌ناپذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دولت چهاردهم در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، مساله مذاکرات برای لغو تحریم‌ها است. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دولت چهاردهم در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، مساله مذاکرات برای لغو تحریم‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور منتخب در گفتگو با پاشینیان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به تمامیت ارضی همه کشورها احترام گذاشته و مخالف هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان در تماس با پاشینیان گفت: مرز ایران با ارمنستان اگر چه کوتاه، اما مرز امید و زندگی مسالمت‌آمیز است و سیاست اصولی ما در قبال شما خدشه‌ناپذیر است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: ارمنستان در میان همسایگان ایران جایگاه مهمی دارد و روابط با این کشور در منظومه سیاست خارجی جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت است؛ مرز ایران با ارمنستان اگر چه کوتاه، اما مرز امید و زندگی مسالمت‌آمیز است و سیاست اصولی ما در قبال شما خدشه‌ناپذیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان شامگاه سه‌شنبه در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب، با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به سوابق طولانی و موفق فعالیت‌های سیاسی ایشان گفت: لازم می‌دانم یک بار دیگر مراتب تأسف خود را از فقدان دکتر رئیسی ابراز کنم. روند روابط فیمابین در دوره ایشان...