یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی استقبال از سران اتحادیه اروپا در واشنگتن از سیاست خارجی خود دفاع کرد و مدعی شد که اوکراین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را متوقف خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه به وقت محلی آمریکا در اولین روز از نشست سران ناتو در واشنگتن گفت: پوتین هیچ چیزی جز مطیع کردن کامل و محو اوکراین از نقشه نمی‌خواهد. اما اوکراین می‌تواند پوتین را متوقف کند و این کار را خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشتر رسانه‌های اسرائیلی بر محور‌های بازگشت یک اصلاح طلب کرسی ریاست جمهوری، احیای برجام و بهبود مناسبات با غرب، عدم تغییر سیاست ایران در قبال اسرائیل و فلسطینیان و قدرت اندک پست رئیس‌جمهور در ایران تاکید کرده‌اند. انتخاب_منصور براتی نوشت: بیشتر رسانه‌های اسرائیلی بر محور‌های بازگشت یک اصلاح طلب کرسی ریاست جمهوری، احیای برجام و بهبود مناسبات با غرب، عدم تغییر سیاست ایران در قبال اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر گرجستان در پیامی انتخاب پزشکیان را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حالا اینجا پزشکیان است که باید با گزینه‌هایی که دارد، بهترین انتخاب را برای این وضع موجود داشته باشد؛ وضعیتی که بانیان آن در کمین نشسته‌اند تا با کوچکترین لغزش از سوی دولت چهاردهم، برای آن بحران‌آفرینی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ترکیه به منظور شرکت در اجلاس سران ناتو به واشنگتن رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته و نوشت که این حزب به دنبال بررسی دیگر اقدامات محدودکننده علیه آنچه «سازمان‌های دولتی مرتبط با تروریسم» می‌خواند، است. یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته...

وب‌گاه خبر آنلاین

جهان آبادی گفت: یکی از عوامل مهمی که باعث پیروزی آقای پزشکیان شد نقش زنان و جوانان بود. در چند سال اخیر به دلیل برخی قوانین مانند طرح صیانت و لایحه عفاف و حجاب که در مجلس یازدهم تصویب شد و طیف اصولگرایان خیلی بر روی این قوانین مانور می‌دادند و این موضوع در سطح جامعه بازتاب منفی داشت، طیف جوانان و زنان، مخصوصا دهه هشتادی‌ها، نگرانی‌هایی در خصوص فضای فرهنگی و عمومی جامعه پیدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جبهه مقاومت و رژیم اشغالگر قدس، ثابت و غیر قابل تغییر بوده و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آرزوی هر انسان آزاده‌ای در ایران و جهان است.

خبرگزاری دانشجو

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت چهاردهم برنامه جدیدی نخواهد داشت و فقط به اجرای برنامه هفتم توسعه خواهد پرداخت

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان کشور گفت: تا زمانی که ارز یارانه‌ای به واردات نهاده‌های دامی اختصاص یابد، استفاده از محصولات جایگزین وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید لیلاز: مساله برجام فوق‌العاده پیچیده‌تر از آن چیزی است که در مناظرات و در رقابت‌های انتخاباتی مطرح شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با پزشکیان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه الف

کارشناسان و رسانه‌های غربی می‌گویند دولت‌های غربی انتظار ندارند انتخابات ایران، روابط این دولت‌ها با ایران را تغییر دهد.