یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای از نهادهای مدنی، انجمن‌های علمی، احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی با گرایش‌های متفاوت درخواست کرد که پیشنهادات خود را برای انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم ارایه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احیای روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان زمینه را برای کاهش تنش ها هموار کرد تا جایی که حمله اسرائیل به غزه نیز نتوانست معادلات حاکم بر روابط تهران با کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز به شکلی منفی تحت تاثیر قرار دهد. در چنین شرایطی، گروهی از پس لرزه های بازگشت ترامپ به خلیج فارس می گویند و مدعی اند که رئیس جمهوری سابق ایالات متحده قادر است معادلات را برهم زند، هرچند گروهی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: کاخ سفید "مستقیما" از دیدار مورد انتظارنخست وزیر مجارستان با رئیس جمهور سابق آمریکا در عصر امروز در فلوریدا پس از پایان نشست سران ناتو در واشنگتن مطلع نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: کاخ سفید "مستقیما" از دیدار مورد انتظار نخست‌وزیر مجارستان با رئیس‌جمهور سابق آمریکا در عصر امروز در فلوریدا پس از پایان نشست سران ناتو در واشنگتن مطلع نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این وضعیت جهنمی ربطی به این جناح و آن جناح و این دولت و آن دولت نداره بخاطر 10 هزار مگاوات کمبود برق است و علت آن هم عدم سرمایه گذاری لازم در این بخش است علت آن هم می دانید چیه؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ یک پژوهشگر در اکانت توییتری خود درباره علت قطعی برق نوشت. امیر دبیری مهر، پژوهشگر و مدرس علوم انسانی در توئیتی نوشت: می دانید چرا برق میره و تعدادی از ایرانیان در گرما عذاب می کشند؟

وب‌گاه الف

چند تن از نمایندگان مجلس علی‌رغم گذشته 44 روز از تشکیل مجلس هنوز کمیسیونی ندارند که در این گزارش به علت این مسئله پرداخته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اقلیم کردستان عراق در تماس تلفنی با رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی گفت: روابط میان ما و شما بر پیوندهای عمیق و دیرین فرهنگی تاریخی و اعتقادی استوار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس اقلیم کردستان عراق بر اهمیت تقویت روابط با همسایگان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس اقلیم کردستان عراق بر اهمیت تقویت روابط با همسایگان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس اقلیم کردستان عراق در تماس تلفنی با پزشکیان برای وی در ماموریت خطیر ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور منتخب در گفت‌وگو با رئیس اقلیم کردستان با اشاره به اهمیت تقویت روابط با همسایگان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، عراق را در این منظومه دارای جایگاه ویژه دانست.

خبرگزاری مهر

پزشکیان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس اقلیم کردستان عراق بر اهمیت تقویت روابط با همسایگان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل در مراسم دانش‌آموختگی اولین دوره دفاع ملی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی افتخار می‌کند که در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست خارجی ایران، اصل سیاست همسایگی را بر مبنای ایجاد همگرایی منطقه‌ای جهت ارتقا و توسعه روابط همه جانبه...