یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

رییس جمهور منتخب تاکید کرد: ارمنستان در میان همسایگان ایران جایگاه مهمی دارد و روابط با این کشور در منظومه سیاست خارجی ما بسیار اهمیت دارد و ما مخالف هرگونه تغییر در مرزهای بین المللی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر رئیس‌جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای شاخص‌ها و معیارهای تعیین افراد را برای خدمت در دولت چهاردهم اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور منتخب در گفتگو با نخست وزیر ارمنستان گفت: جمهوری اسلامی ایران به تمامیت ارضی همه کشورها احترام گذاشته و مخالف هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مخبر به‌رغم وارد نشدن به گود انتخابات تلاش‌هایی در روند و نحوه برگزاری انتخابات به‌عنوان کفیل رئیس‌جمهور ایفا کرد، به‌ویژه آنکه بحث بر سر نوع تعامل دولت با کاندیداها و عملکرد آن در انتخابات از همان ابتدا مطرح بود. البته مخبر در میانه خردادماه دو بخشنامه در این راستا ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هر توافقی با آمریکا برای رفع تحریم‌ها و توافق منطقه‌ای مکمل هم بوده و یکی بدون دیگری فاقد کارایی اقتصادی و عاملیت مطلوب برای ایران است. از یک سو، با امضای توافق بدون بسترسازی منطقه‌ای همان تجربه برجام تکرار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دفتر رییس‌جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از مردم ایران شاخص‌ها و معیارهای تعیین افراد را برای خدمت در دولت چهاردهم اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ضمن خوشامدگویی به سران کشورهای عضو ناتو و با اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: «پوتین چیزی جز محو کامل اوکراین از روی نقشه نمی‌خواهد. اوکراین اما می‌تواند پوتین را متوقف کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از مردم ایران، شاخص‌ها و معیارهای تعیین افراد را برای خدمت در دولت چهاردهم اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر رئیس‌جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از مردم ایران شاخص‌ها و معیارهای تعیین افراد را برای خدمت در دولت چهاردهم اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: انتظار ما از آقای پزشکیان یک فرایند خردورزانه و خردمندانه است تا براساس نگرش‌های افراطی و مبتنی بر اصلاح‌طلبی صرف نباشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه دولتی انگلیس، روزنامه تلگراف در مقاله‌ای با عنوان «چیزی به عنوان رئیس‌جمهور میانه‌رو در ایران وجود ندارد»، نوشت: نتیجه این انتخابات تغییر چندانی در سیاست‌های ایران ایجاد نخواهد کرد. کان کاگلن، سردبیر دفاعی و روابط خارجی تلگراف می‌نویسد: با در نظر گرفتن سابقه اسفبار رهبران به اصطلاح میانه‌رو ایران، به شدت ساده‌انگارانه خواهد بود اگر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب کارگر پس از 14 سال بودن در جناح اپوزیسیون، در انتخابات چند روز قبل قدرت را به دست گرفت و کی‌یر استارمر، رهبر آن، از سوی شاه چارلز مأمور تشکیل دولت جدید شد. دولت‌های محافظه‌کار بریتانیا در سال‌های اخیر در زمان نخست‌وزیری بوریس جانسون، لیز تراس و ریشی سوناک در برابر خواسته‌های مطرح شده در این کشور برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران مقاومت کرده...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه انگلیسی تلگراف در واکنش به انتخابات ایران نوشت: چیزی به عنوان رئیس‌جمهور میانه‌رو در ایران وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حزب کارگر که یک روز پیش از انتخابات پارلمانی انگلیس، در پی به‌دست گرفتن قدرت اعلام کرد در تروریستی خواندن سپاه پاسداران عجله نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد چهارشنبه قتل عام غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در خان یونس را محکوم کرد و گفت: تا چه زمانی قرار است غیرنظامیان بی‌گناه داغ این مناقشه را تحمل کنند؟