یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصلاح طلب نوشت: پزشکیان از همه مهم‌تر باید بکوشد که با تمام توان برای پر کردن شکاف موجود میان مردم و حکومت عمل کند. مردم سرمایه واقعی و اصلی هستند. نباید حتی یک نفر را از خود دور کند، چه رسد به اینکه 60درصد مردم حاضر به آمدن به پای صندوق رای نشوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخوندی در نامه ای خطاب به پزشکیان نوشت: پدیده‌ی چند دولتی و یا به‌عبارتی بی‌دولتی مردم را در وضعیت بی‌پناهی قرار داده است. دولتی که باید نماینده اراده‌ی ملی ایران باشد تضعیف گشته و امکان حمایت از ملت در برابر دولت‌های فراقانونی را ندارد. اینک انتظار از شما این است که به پشتوانه‌ی آرای ملت، دولت رسمی ایران را تشکیل و از مداخله دیگر نهادها در امر دولت جلوگیری نمایید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی هیئت رئیسه توضیحاتی را درباره استعفای پزشکیان از مجلس مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مطبوعاتی نخست وزیر مجارستان دوشنبه اعلام کرد که ویکتور اوربان برای ادامه «ماموریت صلح» و دیدار و گفت‌وگو با شی جینپینگ رئیس جمهور چین وارد پکن شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد ناکام حزب مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 می‌گوید: خودش در دو دوره اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده، اما مسعود پزشکیان را نامزد اصلح معرفی می‌کرده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

در صحنه سیاست، ما با نیروها و جریان‌هایی طرفیم که به در و دیوار می‌زنند تا واقعیت را نبینند. کار امروز و دیروزشان هم نیست. هنر همیشگی‌شان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اعتماد آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب کابینه پزشکیان را بررسی کرده است پیگیری‌ها نشان می‌دهد، هنوز تصمیمی قطعی در خصوص حضور افرادی خاص در کابینه اتخاذ نشده و هر آنچه مطرح می‌شود بیشتر تحلیل و احتمالات است. البته حضور چهره‌هایی چون، علی طیب‌نیا به عنوان سرتیم اقتصادی، محمد‌جواد ظریف، به عنوان سر تیم سیاست خارجی و احتمالا محمد جواد آذری‌جهرمی، سرتیم ارتباطات و امور فناورانه در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صحنه سیاست، ما با نیروها و جریان‌هایی طرفیم که به در و دیوار می‌زنند تا واقعیت را نبینند. کار امروز و دیروزشان هم نیست. هنر همیشگی‌شان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی معین می‌گوید: گناه دانشگاه و دانشجو چه بود؟ این بود که در صحنه بودند و در دوم خرداد آن حماسه را خلق کردند و برای ایجاد تحول در اداره کشور پیشتاز شدند، اینکه کمک کردند که فردی با رویکردی نوع‌دوستانه و اصلاح‌طلبانه، با رویکرد تنش‌زدایی در سیاست خارجی انتخاب شود، آیا گناه بزرگی بود؟ به همین دلیل از همان دولت اصلاحات بحران‌های هر 9 روز یک بار شروع شد، طوری‌که کار به کوی دانشگاه رسید،...

وب‌گاه فرارو

دولت چهاردهم را میانه‌روها تشکیل دادند. هدف اعلامی آن‌ها، بازگرداندن کشور به ریل عقلانیت است. اعلام همین هدف کافی است که چالش‌هایی در مسیرشان ایجاد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد حزب مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 می‌گوید: خودش در دو دوره اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده، اما مسعود پزشکیان را نامزد اصلح معرفی می‌کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه ما در موقعیت خطیری قرار دارد. این امر به معنای آن نیست که جامعه‌ای رو به اضمحلال هستیم. بلکه برعکس جامعه ایران در موقعیتی با ظرفیت‌های بالا قرار دارد که به دلایل گوناگونی روزنه‌ای برای به عرصه عمل درآوردن این ظرفیت‌هایش پیدا نمی‌کند ولی در عین حال می‌کوشد که راه را بگشاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم تابع دو عامل است؛ اول شرایط اقتصادی حاضر و دوم قول‌های رییس‌جمهور منتخب که مردم به آن رای دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از مناظره اول میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، تحلیل ها در باب کنش ها و واکنش های احتمالی اسرائیل افزایش یافته، بالاخص به واسطه آن که شانس بازگشت ترامپ به قدرت نیز افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم تابع دو عامل است؛ اول شرایط اقتصادی حاضر و دوم قول‌های رییس‌جمهور منتخب که مردم به آن رای دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور چهاردهم در یک بازه زمانی کوتاه باید کار را از دولت قبل تحویل بگیرد و به دنبال تایید اعتبار وزرای خود در مجلس شورای اسلامی باشد. وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از این وزیران است. او در این دولت باید چه اولویت‌هایی را مدنظر قرار دهد و با چه برنامه ای به مجلس بیاید؟ «دنیای‌اقتصاد» در گفت وگو با کارشناسان این حوزه تلاش می‌کند، خواسته ها و اولویت های...