یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری سابق ایران پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن صنعت ساختمان، کروکی خروج از بحران بخش مسکن را برای دولت چهاردهم ترسیم کرد. رئیس و اعضای هیات‌مدیره این انجمن در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد»، ضمن ارائه تحلیل وضع موجود بازارهای سرمایه‌گذاری ساختمانی و معاملات مسکن اعلام کردند: رونق غیرتورمی در این بخش قابل دسترس است؛ اگر «شرایط لازم برای معجزه بخش‌خصوصی» فراهم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرانجام پس از دو هفته توفانی و سراسر استرس برای کلیه بازارها و جدال بین طرفداران نامزدها و خود نامزدها، مردم برای ساختن آینده روشن برای ایران و انتخاب فردی جهت سکانداری این کشتی شناور در دریای متلاطم به میدان آمدند تا با انتخاب فردی با سیاست‌های روشن بار دیگر به وعده‌ها اعتماد کرده و رای خود را به صندوق بیندازند. چه مظلوم واقع شدند کسانی که به پای صندوق آمدند و کسانی که نیامدند، از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصاحبه اخیر جو بایدن با شبکه ای‌بی‌سی کمکی به معضل دموکرات‌ها در مورد داشتن نامزدی ناکارآمد و نامحبوب را حل نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصاحبه اخیر جو بایدن با شبکه ای‌بی‌سی باعث برطرف شدن رأی‌دهندگان در مورد زوال عقل و کهولت سنت او نخواهد شد و کمکی به معضل دموکرات‌ها در مورد داشتن نامزدی ناکارآمد و نامحبوب را حل نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، تماشاگر ویژه بازی ترکیه و هلند شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از ایران عزیز، سربلند بیرون آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403، 49/8 درصد بوده است، این درحالیست که مشارکت در دور اول این انتخابات 40 درصد بود. با اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403، 49/8 درصد بوده است، این درحالیست که مشارکت در دور اول این انتخابات 40 درصد بود. به گزارش عرشه آنلاین، بالاخره انتظارات به پایان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان گفتند، در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان گفتند در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

وب‌گاه فرارو

پیام تبریک مرکز بین المللی مطالعات صلح به مناسبت پیروزی ریاست جمهوری دکتر پزشکیان1403 منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

پزشکیان در جریان مناظره های انتخاباتی گفت که از نظر او اصلاح اقتصاد به طور جدایی ناپذیر با سیاست خارجی - یعنی بن بست با غرب بر سر برنامه هسته ای - مرتبط است و برای رفع تحریم ها مذاکره خواهد کرد.

وب‌گاه الف

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور سابق اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب مسئولیت سنگینی را در شرایط دشوار فعلی کشور بر عهده گرفته‌اند.