یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر صبح امروز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با وی گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به وی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد ظریف که از ابتدای فرایند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در کنار مسعود پزشکیان حضور داشت، این روزها تصاویری از لبخندهایش سوژه برخی کاربران و عکاسان رسانه ها در فضای مجازی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خرازی در این پیام آورده است: «تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.»

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت و همچنین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردمسالاری اسلامی در کشور ما یک حقیقت و واقعیت انکارناپذیری است که تحت هر شرایطی مسیر بالنده خود را طی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عنصر سیاست خارجی برای مشاوران املاک هم فاکتوری مهمی به حساب می آمد، بنا به پیش‌بینی آنها، به نظر می‌رسد تا اواخر شهریور یا آبان ماه شرایط فعلی بازار مسکن ادامه داشته باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: شور و شوق انتخاباتی در داخل ایران باعث تعدیل مواضع ترامپ شد و اعلام کرد با دولت ایران از موضع برابر مذاکره خواهم کرد، از همین رو هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید چه ادامه دولت بایدن و چه ترامپ مجبور به تنش زدایی با ایران خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی اکبر صالحی گفت: توصیه می‌کنم که دولت منتخب راه شهید امیرعبداللهیان را در حوزه سیاست خارجی ادامه دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سعید لیلاز درمورد مفهوم «مجاهدان شنبه» می گوید کسانی که کوچک‌ترین دخالت و هزینه‌ای نکردند در پیروزی کاندیدای موردنظرشان یا در دوران قبل از این پیروزی از هیچ محدودیتی تحت فشار نبودند و هیچ هزینه‌ای برایش نپرداختند، روز شنبه، فردای روز انتخابات می‌آیند جلو و خودشان را صاحب حق می‌دانند و می‌گویند ما بایستی در محصول عمده این پیروزی شریک باشیم سعید لیلاز درمورد مفهوم «مجاهدان شنبه» می گوید کسانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته (شنبه) پس از اعلام نتایج دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، نرخ شاخص‌های ارزی با شیب نسبتا تندی کاهشی شد و دلار آزاد در 2 کانال پایین‌تر از نرخ روز‌های پایانی هفته گذشته به فروش رسید. روز گذشته (شنبه) پس از اعلام نتایج دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، نرخ شاخص‌های ارزی با شیب نسبتا تندی کاهشی شد و دلار آزاد در 2 کانال پایین‌تر از نرخ روز‌های پایانی هفته گذشته به فروش رسید. پیش‌بینی‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که کشورهای بسیاری، برگزاری انتخابات در ایران و انتخاب آقای مسعود پزشکیان را تبریک گفتند، دولت مستکبر آمریکا، انتخابات در ایران را زیر سؤال برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رفتار غیر دیپلماتیک و مستکبرانه دولت آمریکا در حالی است که برخی غربگرایان همواره عهدشکنی و خیانت برجامی دولت‌های اوباما و ترامپ و بایدن را لاپوشانی کرده و خواستار تعامل و مذاکره با آمریکا شده بودند. دیروز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، رؤسای‌جمهور سوریه، عراق، روسیه، چین، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، بلاروس، ارمنستان، صربستان، نخست‌وزیران...

وب‌گاه خبر آنلاین

به طرز عجیب و شگفت‌آوری در تمام انتخابات ریاست جمهوری که حداقل من از سال 1376 به این طرف یادم هست، این مفهوم «مجاهدان شنبه»، کاملا موضوعیت داشته و ما هر بار به بلایای آن مبتلا شده‌ایم و این خطر جدی در کمین دولت آقای پزشکیان هم هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ قره باغ معادلات منطقه را برهم زد، بالاخص رویکرد روسیه نسبت به رویاروی ارمنستان و آذربایجان موجب شده تا ایروان سیاست نزدیک به غرب را برگزیند؛ گزاره ای که زمینه را برای افزایش مانور بازیگران غربی در منطقه قفقاز هموار می کند.