جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

احمد وحیدی گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین دارای بافت‌های فرسوده بسیاری است با موافقت وزیر میراث فرهنگی اعتباراتی برای بازسازی بافت فرسوده درنظرگرفته می‌شود.

خبرگزاری دانا

مزگی نژاد با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر قدس طی 25 سال آینده، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که این وعده محقق نشود و به همین دلیل اقداماتی در منطقه انجام میدهد که جلوی این وعده گرفته شود اما اتفاقاتی که در منطقه اتفاق افتاده این وعده را جلو می اندازد و شرایط حاکی از این است که نابودی رژیم اشغالگر قدس زودتر از 25 سال اتفاق خواهد افتاد.

خبرگزاری دانا

صلاحی گفت: اتفاقاتی که در مورد رژیم صهیونیستی در حال وقوع است نشان از ضعف درونی و قدرت بیرونی است و اقدامات جبهه مقاومت دست به دست هم داده تا ما شاهد اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی حتی قبل از آن تاریخ پیش بینی شده؛25 سال توسط مقام معظم رهبری باشیم.

خبرگزاری دانا

سلم‌آبادی گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون یک میلیون و 300 هزار پرس غذای گرم و 67 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان رضوی توزیع شده و 670 هزار سفره افطاری ساده نیز توسط خیران، مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، نهادهای حاکمیتی و گروه‌های جهادی پهن شده است.

خبرگزاری دانا

امروز مقاومت جانانه مردم فلسطین به وضوع نشان می دهد که فلسطین بعداز 70 سال از تاسیس رژیم صهیونیستی، همچنان زنده، پویا و در وسط میدان است.

خبرگزاری دانا

رضا حاجی پور با اشاره به اینکه روز قدس نمایش وحدت مسلمانان است، گفت: حضور مردم در صحنه همدلی و آرامش را به ارمغان می آورد.

خبرگزاری دانا

در آستانه "روز جهانی قدس" مسئولان استان قزوین از مردم ولایتمدار و انقلابی استان قزوین دعوت کردند تا با حضور پرشور خود در صحنه، بر حقانیت مردم فلسطین تاکید کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه روز پنجشنبه در بیانه‌ایی در لبیک به دعوت تاریخی امام خمینی (ره) تمامی ملت‌های جهان، بویژه ملت شریف، انقلابی و حق‌طلب ایران را به شرکت در برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی قدس فرا خواند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول و تمامی وزرای دولت روحانی به خصوص افرادی که این نماینده مجلس چنین ادعایی را علیه آنها مطرح کرده است، در تماس خبرنگار آفتاب‌نیوز، ادعای حضور در دادگاه تخلفات اداری کارکنان دولت و تفهیم اتهام را تکذیب کرد‌ه‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، عبور انتفاضه و دامنه تهدید و ناامنی از دیواره‌های مرکز رژیم صهیونیستی را نوید بخش انفجاری بزرگ در قلب و متن حیات صهیونیست‌ها و کابوس بزرگ حامیان آنها دانست.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهای قدس تاکید کرد: نفس‌های تل‌آویو به شمارش افتاده و غاصبان قدس شریف به سرعت به زوال قطعی و پایان خود نزدیک تر می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

شهید حسن شفیع‌زاده، فرمانده‌ای که در تمام سال‌های دفاع مقدس، خوش درخشید و فعالیت‌های آن همچنان باعث افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: روز قدس فردا در شرایطی ثبت می‌شود که ابهت ظاهری ارتش رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در هم فرو ریخته است.