جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند بر درجات امام راحل (ره) بیفزاید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مساله فلسطین همیشه زنده بماند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور گفت: امروز نباید با حرف‌ها و نوشته‌ها، ترک فعل یا بعضی از اقدامات‌مان مردم را ناامید کنیم. بزرگترین گناه امروز ناامید کردن مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: امت اسلامی، گروه های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز قدس، گفت: تنها راه پیروزی، مقاومت و وحدت جهان اسلام با محوریت قدس شریف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه بررسی طرح شفافیت قوا در مجلس، بیانیه جمعی از تشکل‌های طلبگی و دانشجویی در این خصوص منتشر شد که متن کامل بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی «أَوفُوا بِالعَهدِ اِنَ العَهدَ کانَ مَسؤُلاً» (اسراء، 34) «برای نمایش کار نکنید» (مقام معظم رهبری، 23/1/1401) نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات. با گذشت نزدیک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه افشاگری باید ابتدا تبدیل به آگاه‌سازی علیه فرایندهایی باشد که فسادآفرین است، گفت: باید همه مردم و گروه ها و جناح ها برای افشاگری مصونیت داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی را به این تیم و تماشاگرانش تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرو حکم رئیس جمهور در تعیین اعضای محترم هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی را به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها انتخاب شده است و شوراهای اسلامی شهر و روستاها نقش مهم و اساسی در پیشرفت شهرها دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقداماتی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی دولت های منطقه انجام می دهند گفت: امت اسلامی، گروه های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

وب‌گاه منیبان

سفیر ایران در عراق بعد از پایان مدت ماموریتش در سفارت کشورمان در بغداد، در پیامی از دولت و ملت عراق خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از دستگیری 11 قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه امام (ره) تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان برای کمک به نیازمندان در روز قدس بیش از 300 پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.