جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

دفتر جنبش امل لبنان در بیانیه ای که به مناسبت روز قدس منتشر شد، اعلام کرد فلسطین و قدس به یک معنا نماد همگرایی ادیان و نماد نزدیکی مؤمنان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس مجلس گفت: ما شخصیت هایی مانند شهید مطهری و روحانیون مبارزی را داشتیم که در دوران استبداد رژیم منحوس پهلوی و سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود هزینه‌های گران، از فلسطین، ارزش های فلسطین و وظیفه همه مسلمین نسبت به قدس حمایت و در این زمینه سخنرانی کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه روز قدس اعلام کرد: امروز بر همه امت اسلامی واجب و فرض است تا با برافراشتن پرچم آزادی و آزادگی، با صدای بلند و رسا ندای «هیهات مناالذله» سر دهند.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام همبستگی کارکنان این شرکت با مردم مظلوم فلسطین، از آمادگی ایشان برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان روز قدس خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران سراسری سازه‌های شهر تهران در آستانه روز جهانی قدس خبر داد.

خبرگزاری مهر

با پیشنهاد مراکز اسنادی، «25 دی‌ماه» روز «تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسیج کارکنان وزارت علوم با صدور بیانیه‌ای، ضمن اعلام حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از اسرائیل جنایتکار، همگان و به ویژه دانشگاهیان را به شرکت در این فرضیه اسلامی و الهی دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: امام خمینی تاکید کرد: ما به یاری خدا تا نابودی کامل دشمنان اسلام و ملت های مستضعف جهان در برابر آنان، و بخصوص در مقابل امریکای جهانخوار، ایستادگی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» توسط مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی در روز شنبه، 10 اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میزان زکات فطریه سال 1401 از سوی مراجع تقلید اعلام شد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الله عبدالملکی گفت: مقام معظم رهبری گاهی گلایه‌هایی از برخی کارخانجات و تولیدگنندکان ایرانی داشته‌اند که امید است با بهبود شرایط و کیفیت تولید این گلایه‌ها برطرف شود.

خبرگزاری دانا

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به لزوم جهاد تبیین در مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: جوانان با راه اندازی پویش های بین المللی مظلومیت قدس شریف را در فضای مجازی طنین اندازی کنند.