جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

لطف‌الله سیاهکلی گفت: برای محاسبه جمعیت استان قزوین از محاسبات آمار سال 95 استفاده می‌شود، با توجه به افزایش جمعیت روستایی و شهری کشور و این استان، از وزارت کشور دستور اجرای سرشماری جدید را در سال‌جاری درخواست می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

امان الله علیمرادی گفت: پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به مبارزات طولانی با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، قوت و اصالت بخشید.

خبرگزاری دانا

مهدی تقوی رفسنجانی گفت: امروز با شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی از محور مقاومت و ترس از اضمحلال کامل رژیم نامشروع صهیونیستی دیگر خبری از آرمان "از نیل تا فرات"نیست و سردمداران آن با اتخاذ تدابیر امنیتی شدید و البته با دادن تلفات سنگین انسانی در تلاش برای حفظ سلطه نیم بند خود بر مناطق اشغالی و از دست ندادن اماکن مقدسه هستند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام پهلوانی با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است گفت: همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند و تا محو رژیم صهیونیستی این روز را باشکوه‌تر از همیشه برگزار نمایند.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس با اشاره به اقداماتی که رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی دولت‌های منطقه انجام می‌دهد گفت: امت اسلامی، گروه های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

خبرگزاری تسنیم

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی جهان اسلام طومار حیات رژیم جعلی صهیونیستی را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، خارج خواهد نمود.

خبرگزاری میزان

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا هشدار داد: کلاهبرداران به بهانه خرید بلیط اینترنتی بازی‌های جام جهانی قطر، کاربران را به صفحات جعلی هدایت و اطلاعات بانکی آن‌ها را سرقت و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

تایباد امام جمعه تایباد گفت: رویکرد روز جهانی قدس امروز از مرحله شعاری وارد مرحله عملیاتی شده که یکی از ثمرات آن تشکیل گروه‌های مقاومت در سرزمین فلسطین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: امت اسلامی، گروه های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند بر درجات امام راحل (ره) بیفزاید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مساله فلسطین همیشه زنده بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز کشور به مدد تلاش‌های جان برکفان این نیرو، باثبات و مثال زدنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرو حکم رئیس‌جمهور در تعیین اعضای هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی را به عنوان دبیرکل این نهاد منصوب کرد.