جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس کمیسیون کشاورزی، آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: رشد بخش دانش بنیان حوزه کشاورزی حداقل باید به 30 درصد افزایش یافته و تا پایان سال به یک رقم منطقی و عقلایی برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه برگزاری راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و با هدف حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و جریان مقاومت، برنامه‌های ویژه فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار می‌شود. سید...

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) دسیسه‌های شیطانی تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله سید محمود ترابی شب گذشته پس از سال ها تلاش و مجاهدت در راه دین اسلام به علت ایست قبلی در سن 82 سالگی درگذشت و در پی این ضایعه، سه روز عزای عمومی در دامغان اعلام شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیادآبادی در یادداشتی نوشت: جمهوری اسلامی در انتقامِ ترورِ سردار سلیمانی مقر نیروهای آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد عراق را موشک باران کرد که عواقبی چون سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی را هم در پی داشت.

خبرگزاری مهر

سپاه در بیانیه‌ای عبور انتفاضه و دامنه تهدید و ناامنی از دیواره‌های مرکز رژیم صهیونیستی را نوید بخش انفجاری بزرگ در قلب و متن حیات صهیونیست‌ها و کابوس بزرگ حامیان آنها دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رمضان شریف گفت: با شکسته شدن رویای شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی، قلعه بنا شده در ذهن صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فرو ریخته است.

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: دولت‌ها و نهادهای رسمی و حقوقی بین‌المللی باید به انجام وظیفه قانونی و انسانی خود در حمایت از حقوق مردم فلسطین بپردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز پنج‌شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه 1401) آغاز شد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس تاکید کرد: امت اسلامی و جریان مقاومت باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرد.