جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری، عروس بزرگ امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه خبر می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

در هفته‌ی جاری، سفر دوروزه و فشرده رئیس‌جمهور به پاکستان با برنامه‌های متنوع انجام شد؛ در این گزارش نگاهی گذرا به این رویدادها داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی عربستان تلاش دارد تا در میانه پیچیده ترین تنش های خاورمیانه، ثبات خود را حفظ کرده و رشد اقتصادی اش را برجسته تر کند، این در حالی است که آمریکا برخلاف گذشته در صدد برامده تا روابط خود را با متحد پیشین باتعریف نماید؛ گزاره ای که برای پادشاهی فرصت ساز خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی رهنمودهایی خطاب به اعضای مجاهدین خلق ایراد فرمودند. مسعود رجوی گفت: اکنون که ما خدمت شما رسیده‌ایم خواست و تمنای مادی و دنیوی نداریم.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از 1500 نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند روز پیش روزنامه آمریکایی «فایننشال‌تایمز» ضمن پرداختن به هزینه‌های سنگینی که «حمایت‌های بی‌قید و شرط»

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود. خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خواست که از پست‌های خود کناره‌گیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرک‌نشینان صهیونیست در سومین روز از اعیاد یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خواست که از پست‌های خود کناره‌گیری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

این اسیر اسرائیلی از نتانیاهو خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.

وب‌گاه گسترش

تحمل سختی‌های زندگی برای بازنشستگان و تفاوت و فاصله بسیار بالای حقوق و مستمزدهای آنها امری ناشفاف و پنهان نیست. قشر بازنشسته، بدون توجه به صندوق بازنشستگی متعلقه، با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود از جمله سن خود، افزایش هزینه‌های زندگی و درمان، و مشقت‌های بی‌شماری.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز جمعه رو در روی آلومینیوم قرار می‌گیرد که سرمربی برزیلی سرخ‌ها می‌تواند دو انتقام از گربه سیاه پرسپولیس بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

اسحاق جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران مهاجرت می کنند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.