جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با «ثابت محمدالعباسی» وزیر دفاع جدید عراق که به تازگی از مجلس رأی اعتماد گرفت، درباره همکاری‌های دفاعی و مبارزه با تروریسم به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ملک عبدالله دوم»، شاه اردن و رئیس رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست بین‌المللی تغییرات آب و هوایی در مصر با هم گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مردم باید خود را شریک دولت بدانند و به کمک آن بیایند، گفت: مردم باید در حد وسع خود کارهای دولت را دنبال کنند و در صورت انحراف، انتقاد و در صورت موفقیت، اقدامات آن را تشویق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب لیکود رژیم صهیونیستی خبر داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» گفت‌وگو کرده و پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر گذرتان به محله یاخچی‌آباد، خیابان مسلم حسنی و مسجد امام جعفر صادق (ع) بیفتد در شبستان مردان، مزار و مرقد مردی را می‌بینید که در دوران حیاتش منشاء خیر و برکت فراوان برای اهل محل بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب لیکود خبر داد که رئیس جمهور آمریکا تلفنی با نتانیاهو گفت‌وگو کرده و پیروزی وی در انتخابات کنست را تبریک گفته است.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور بلندپایه ریاست جمهوری اوکراین در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: اوکراین هیچ وقت مذاکره را رد نکرده و موضع ما درباره گفتگو، مشخص و آشکار است اما روسیه نخست باید نیروهایش را از خاک اوکراین بیرون ببرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اتمام حجت یحیی گل محمدی با بازیکنان خارجی، یورگن لوکادیا جمعه 20 آبان برای شرکت تمرینات پرسپولیس به تهران برمی گردد.

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر انگلیس با اشاره به فوت مهسا امینی و دخالت در امور داخلی ایران مدعی شد که معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می کنند و سرکوب می شوند و اوضاع در ایران پیچیده شده است.

خبرگزاری دانا

هفته نخست مسابقات سوپر لیگ کاراته در حالی برگزار شد که رقابت بین دو تیم تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی از همان هفته اول آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برنامه‌ای برای حضور در نشست «آسه‌آن» در ماه نوامبر ندارد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیران کل «پیگیری‌های ویژه» و «تشریفات و امور بین الملل» دفتر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.