سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

وزیر سابق امور خارجه ایران با اشاره به بازداشت بیساری از عناصر مدیریت کننده اغتشاشات تأکید کرد اطلاعات خوبی به دست ایران افتاده که صهیونیست‌ها فکر نمیکردند ایران به آن دست پیدا کند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی‌به ایفیتسا داتشیچ، معاون اول نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری صربستان، ضمن تشکر از پیام تسلیت و ابراز همدردی وی درخصوص حادثه تروریستی عوامل گروهک تروریستی داعش در حرم مقدس شاهچراغ (ع) در شیراز، گفت: "جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از کشورهای قربانی تروریسم و افراط گرایی، همواره در راه مبارزه با این پدیده شوم در تمامی عرصه‌های منطقه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زیبا کلام در واکشن به اظهارات رستم قاسمی نوشت: ایکاش آن وزیر نکته‌سنجِ دانا از نظارت استصوابی، گسترش خط فقر، گرانی و تورم، بیکاری، ناامیدی جوانان، پاسخگو نبودن نظام و... هم در برابر خارجی‌ها خیلی احساس افتخار نمی‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیبا کلام با انتشار یادداشتی کنایه آمیز به اظهارات اخیر رستم قاسمی درباره فرودگاه امام واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای جلوگیری از قربانی شدن در سرقت هویت یا حملات سایبری، مهم است که هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی از نحوه حفظ حریم خصوصی و امنیت خود آگاه باشید.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد منافع و امنیت ملی‌اش بازیچه دست مداخله‌گران خارجی و تروریست‌های تحت حمایت آنها قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان گفت: برخی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم که از اعمال تحریم و فشارهای حداکثری علیه ملت ایران ناامید شده اند، تلاش دارند با سیاستهای فریبکارانه از جمله تشویق و تروریج خشونت و ترور، در اراده جمهوری اسلامی ایران برای طی مسیر اقتدار و پیشرفت اخلال ایجاد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور امروز عیسی زارع پور، در ساختمان هرمی شکل بهارستان حسابی جنجالی شد تا علاوه بر انتقاد رسانه ها و فضای مجازی فیلتر شده، رئیس مجلس هم زبان به کنایه و انتقاد بگشاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می رسد جدال در بدنه اصولگرایان بر سر فیلترینگ یا عدم فیلترینگ این روزها بالا گرفته است. آنچنان که قالیباف نیز این روزها علنا وارد گود اظهارنظر شده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همین دو هفته پیش بود که وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه مشترکی پیرامون حوادث اخیر از پروژه «ویران‌سازی ایران» به دست دشمنان شناخته شده جمهوری اسلامی پرده برداشتند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس گفت که هدف بازیکنان این تیم در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی"، پیروزی مقابل سایپا تهران و کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه است.