شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

رسالت حکمرانی صیانت از جان و مال شهروندان است؛ چنانچه در اصل 22 قانون اساسی تصریح شده است. پرسش این است که آیا در حال حاضر جان، مال، حیثیت، کرامت و حقوق همه ایرانیان بدون استثنا از مصونیت برخوردار است؟

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج تحول‌آفرین و فرصت‌ساز است، گفت: وظیفه بسیج تهییج جامعه برای حرکت رو به جلو و ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف است.

وب‌گاه عصر ایران

در نگاه واقع‌بینانه و دور از بدبینی یا خوش‌بینی مطلق می‌توان 14 مورد را یادآور شد تا بدانیم چرا ضرغامی مثل بقیه اصول‌گرایان از بام تا شام از برخورد و تهدید سخن نمی‌گوید و ادبیات کیهان و خبرگزاری‌های هم‌سو و صدا وسیمای جبهه پایداری را تکرار نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در کارخانه ایران خودرو استان که مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال 1390 است به دنبال اشتغال بیشتر جوانان بومی هستیم گفت: بر همین اساس طرح توسعه این پروژه با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان مصوب شده و پیگیری و اجرایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید حسن خمینی گفت: اگر کسانی نمی‌گذارند بخشی از جامعه وارد این رقابت ساده سالم در انتخابات بشوند، کارشان به دور از عقلانیت است و روش دیگری را جایگزین دموکراسی و حاکمیت اکثریت مردم کرده اند. با فرصت ندادن به بخش‌هایی از جامعه در انتخابات ها، حذف شدگان نمی‌توانند خرد خودشان را در جامعه نشان دهند و جامعه از آن محروم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از سفر مشهد مقدس به عنوان هدیه ویژه شهرداری تهران به دانش‌آموزان نخبه قرآنی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمیدرضا علیمی، مداح معروف درباره افزایش قیمت دلار به رئیسی کنایه زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن جذب برای عضویت در هیأت علمی تا 45 سال و امتیاز تأهل و داشتن فرزند در جذب اعضای هیأت علمی، در این فراخوان اعمال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت خواستار ارائه راهکارهای مناسب برای اصلاح خدمات در طرح نوین اعزام به عتبات ظرف یک هفته آینده شد.

وب‌گاه الف

نشست خبری هفته کتاب، با پایان کار طرح‌های فصلی و خبر آغاز به کار سامانه خرید از کتابفروشی‌ها و تغییراتی دیگر در برگزاری این رویداد و همچنین رونمایی از پوستر این هفته برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست تا با همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برای از بین بردن آنها اقدام کنند.

خبرگزاری دانا

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست جهاد تبیین سازمان بسیج اساتید با تأکید بر لزوم ورود دانشگاه‌ها برای پیدا کردن الگوها و راهکارهای تبیین، پیدا کردن زبان مشترک برای باز کردن باب گفتگو با مردم و تبیین مسائل را اولین گام برای جهاد تبیین دانست.

خبرگزاری دانا

بررسی فاکتورهای اقتصادی مختلف نشان دهنده این است که در دوره جدید مدیریتی اتفاقات بسیار مهمی در حوزه اقتصاد ایران افتاده است که آینده‌ای روشن و متفاوت را برای جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زند.