سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی شده و با بنیامین نتانیاهو دیدار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار 100 دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: ویژگی اول شهید سلیمانی بصیرت و ولایی بودن آن است و برای دفاع از ولایت چیزی کم نمی گذاشت.

خبرگزاری دانا

حجت ذوالفقاری: فتنه 88سابقه طراحی 10 ساله عوامل خارجی و نفوذی‌های داخلی بود که حدود 240 روز ایران اسلامی را درگیر خود کرده بود. فتنه ای سهمگین، کم سابقه یا حتی بی سابقه که می توانست هر حکومتی را به زانو در آورد؛ اما این فتنه با حضور مردم خاموش شد.

خبرگزاری دانا

حسن روحانی که در سال‌های پایانی ریاست برای تامین کسری بودجه دولتش به غارت سرمایه‌های مردم در بورس، انتشار صدها هزار میلیارد تومان اوراق بدهی، برداشت از ذخایر بانک مرکزی و افزایش شبانه قیمت بنزین متوسل شده بود، اکنون مدعی شده دولت را با خزانه پر تحویل داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روحانی در این اظهارات دو ادعای مهم را مطرح کرده است: خالی بودن خزانه در ابتدای دولت یازدهم و پر بودن خزانه در پایان کار دولت دوازدهم.

خبرگزاری دانا

رهبر جریان حکمت ملی عراق با گرامیداشت یاد شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس گفت: جنایت وحشیانه ای که در حق فرماندهان مقاومت در فرودگاه بین المللی بغداد رخ داد، اشتباهی نابخشودنی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف بیان کرد: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند می دانند که استحکام نظام اسلامی قدرتمندتر از چیزی است که دشمنان در اندیشه های تهی خود دارند و در فضای مجازی منتشر می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار محمد هاشمی پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در جامعه ذائقه ها را تغییر و بین مردم و باورهای اعتقادیشان اختلاف ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسن روحانی که در سال‌های پایانی ریاست برای تامین کسری بودجه دولتش به غارت سرمایه‌های مردم در بورس، انتشار صدها هزار میلیارد تومان اوراق بدهی، برداشت از ذخایر بانک مرکزی و افزایش شبانه قیمت بنزین متوسل شده بود، اکنون مدعی شده دولت را با خزانه پر تحویل داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران به اظهارات وزیر دفاع اسرائیل که گفته بود «ظرف 2 یا 3 سال آینده به مواضع هسته‌ای ایران حمله می‌کنیم»، پاسخ داد. برخی از مقامات ایران به این اظهارات وزیر دفاع اسرائیل واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق در سخنانی در سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی گفت: در این روزها، سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم که ما رهرو آن‌ها باشیم. وی افزود: قدرت ما در وحدت مقاومت است و باید در راستای تثبیت آن حرکت کنیم. آزادسازی اراضی عراق از لوث گروه‌های تروریستی با برکت فتوای مرجعیت رخ...

وب‌گاه فرارو

ورود امام (ره) به ایران یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ معاصر به‌حساب می‌آید و به همین دلیل قانع‌کننده، آن بلیزر معروف را باید یکی از خودرو‌های تاریخی بدانیم. خودرو‌های تاریخی را هم به قول معروف لای زر ورق نگه‌می‌دارند؛ چون فارغ از اینکه مورد استفاده چه‌کسی قرار گرفته به بخشی از تاریخ بدل شده و باید از آن مراقبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سخنگوی این وزارتخانه، این همکاری ثمربخش به ایجاد اعتماد متقابل استراتژیک بین چین و کشورهای عربی کمک کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تأسف اصلی ما به خاطر آن است که خواص بی‌بصیرت در جریان فوت یک دخترخانم، طبق الگوی دشمن عمل کردند.