سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه ما در فتنه 88 با حضور مردمی سیلی محکمی به آمریکا و جنایتکاران زدیم، گفت: در اغتشاشات اخیر نیز مردم در صحنه بودند و از همان ابتدا فهمیدند که هدف اصل دین است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شرکت دولتی گازپروم روسیه اعلام کرد که مسکو و آنکارا کار مشترک برای ایجاد یک هاب توزیع گاز طبیعی در ترکیه را آغاز کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: یکی از جنگ های علیه ایران، جنگ اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت با عنوان «جان فدا» با اثری از حسن روح‌الامین در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد..

وب‌گاه خبر آنلاین

دفاع‌پرس نوشت: حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه در طول سه ماه گذشته جریان فتنه با تمام امکانات سعی کرد مردم را فریب داده و به خیابان بکشاند، گفت: اگر تمام آدم‌هایی که در این مدت به خیابان‌ها آمده‌اند را بشماریم تعدادشان به 100 هزار نفر هم نخواهد رسید، اما این کشور 85 میلیون جمعیت دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور روسیه گفت: تبادل تجاری در بخش‌های صنعتی با چین افزایش یافته است و برای تحکیم و گسترش همکاری‌های نظامی بین چین و روسیه تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران با بیان اینکه نهم دی در سال 1388 آبی بر آتش فتنه‌ها و ویرانگر خانه‌های سست دشمنان بود، گفت: حاج قاسم همه وجود خودش را وقف کرد تا بتواند لبخند بر لبان مردم بنشاند.

خبرگزاری دانا

حسینعلی شهریاری گفت: در فتنه 88 دشمن ارزشها را مورد هدف قرار داده بود اما ملت ایران با بصیرت و ولایت مداری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس گفت: جنایت آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد خطایی نابخشودنی است

خبرگزاری دانا

کارگر گفت: حماسه نهم دیماه در حقیقت نقطه پایانی بر فتنه 88 بود و نقش مقام معظم رهبری در کنترل بحران بی‌نظیر و بی‌بدیل بود که ابعاد فتنه را با روشنگری از اهداف پشت پرده دشمنان مدیریت و کنترل کردند.

خبرگزاری دانا

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه در ارومیه و سایر شهرهای آذربایجان غربی با حضور همه اقشار مردم و مسئولین برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کمتر از یکسال است که اعلایی استاندار قزوین در جمع خبرنگاران حاضر نشده و به سوالات آنان پاسخ نداده و همین امر سبب داغ شدن تنور شایعات شده است.

خبرگزاری دانا

فاطمی، استاندار یزد از سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد و گفت: دومین سفر دولت سیزدهم به یزد 22 دی ماه جاری انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله عابدینی گفت: دولت سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و می گذارد، هر ماه میلیاردها تومان بدهی گذشته را می پردازد، این کار سختی است اما در عین حال از دولت به خاطر مسئولیتی که پذیرفته، انتظار داریم خیلی جدی تر به امر معیشت و سفره مردم بپردازد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل با قدردانی از مردم ولایتمدار استان اردبیل در استقبال از شهدای گمنام گفت: هر وزیر یا مدیری که در حیطه مدیریت خود برای ملت مشکل درست کند باید بدون محافظه کاری برکنار شود.