سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با تبیین فتنه سال 1388 گفت: سرآغاز این فتنه از مصاحبه یک فرد به اصطلاح نخبه سیاسی بود. فردی که سوژه فتنه بود و بعدها در راس فتنه گرها قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

استاندار یزد با بیان این که رئیس جمهور 22 دیماه به این استان سفر می کند، گفت: آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان یزد به طول 840 کیلومتر با اعتباری بالغ بر150 هزار میلیارد تومان معادل 150 سال بودجه جاری و عمرانی استان یزد از جمله طرح های در دستور کار رئیس جمهور در استان یزد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین به رهبران کشورهای غیردوست سال نوی میلادی را تبریک نمی‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور مجلس می گوید: بخشی از نوسانات اقتصادی کشور به دلیل جنگ روانی بوده و دولت با تمام توان به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام کاخ کرملین، رییس جمهور روسیه برنامه ای برای تبریک سال نو میلادی به کشورهای غیردوست این کشور ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی، حقیقتی را در ذهن ما تداعی می‌کند و آن اینکه در کنار فتنه در نهایت منجر به دو چیز می‌شود؛ یکی زمینه‌سازی برای ضعف امت و اسلام که به سرکوب ملت ختم می‌شود و دومی زمینه‌سازی برای انحراف و سقوط...

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خنجر برداشتن و نماد حرکت داعش شدن علیه انسان های بیگناه و مظلوم تنها یک بُعد شبکه های تروریستی بین المللی علیه ما بود و بُعد دیگر انحراف افکار بود که از مدت ها قبل صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمدی‌نژاد در تلاش است تا ردای میانه‌روی بپوشد، اما در عین حال آگاه است که نمی‌تواند علیه نظام شورش کند. در مورد اعتراضات، احمدی‌نژاد در شرایط سختی قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم از استان های مختلف کشور برای ابراز ارادت به شهید سلیمانی به کرمان می آیند و دور مرقد مطهر شهید حلقه می زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله صدیقی گفت: شهید سلیمانی یک شخص نیست؛ یک جریان است. یک تفکر و یک مکتب است.

وب‌گاه عصر ایران

به نفع امنیتی همگی ماست که مطمئن شویم اوکراین پیروز می‌شود و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پیروز نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی همدانی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی زنده و با بصیرت است، اظهار کرد:، دشمنان گفتند که 80 میلیون ایرانی نظام را نمی خواهند و برای کشور هزینه درست کردند.

وب‌گاه عصر ایران

ما با دولت جدید همکاری خواهیم کرد تا از فرصت‌های مختلف استفاده و به طور مشترک با چالش‌های موجود در اسرائیل و خاورمیانه مقابله کنیم.